در حال بارگذاری ...
  • تردد بیش از ۶۵۰ هزار خودرو در اردبیل طی تعطیلات عید فطر


    خوشبختانه در طول این ایام تعطیلات عید فطر هیچ‌گونه حادثه‌ دلخراش در سطح استان و محورهای مواصلاتی آن مشاهده نشد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای اردبیل از ورود و تردد بیش از ۶۵۰ هزار خودرو در ایام تعطیلات عید فطر در استان خبر داد .

    علی رحمتی گفت‌ : در تعطیلات عید فطر و در بازه چهارم تا هفتم تیرماه ، بیشترین ورود گردشگران به استان اردبیل را در طول سه سال گذشته داشتیم و بیش از ۶۵۰ هزار خودرو از جاذبه‌های گردشگری ، تفریحی ، تاریخی و خدماتی اقصی‌نقاط استان بازدید کردند .

    وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد خودروها از شهرستان اردبیل با تردد بیش از ۳۰۹ هزار و ۹۴۲ خودرو به ثبت رسیده است ، افزود : این تعداد خودرو در روزهای چهارم ، پنجم ، ششم و هفتم تیرماه در شهرستان اردبیل تردد داشتند که از این میزان در طول چهار روز گذشته ۲۸۶ هزار و ۵۴۹ خودرو از مجموعه ترددهای به ثبت رسیده ، اردبیل را ترک کردند .

    مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد : در شهرهای دیگر استان نیز میزان تردد مسافران و گردشگران آمار قابل قبولی داشت که به تفکیک شهرها به ترتیب نیر ۸۶ هزار و ۷۶۳ ، سرعین ۸۲ هزار ۸۵۲ ، مشگین‌شهر ۴۷ هزار و ۹۰۱ ، پارس‌آباد ۳۱ هزار و ۹۷۹ ، خلخال ۲۶ هزار و  ۶۸۷ ، گرمی ۲۲ هزار و ۲۵۹ ، اصلاندوز ۱۷ هزار و ۷۳۸ ، کوثر ۱۵ هزار و ۸۳۴ و بیله‌سوار ۱۵ هزار و ۲۹۷ تردد داشتند .

    رحمتی اظهار کرد : استان اردبیل در طول ایام تعطیلات عید فطر بیشترین ورودی به شهر را در روز پنجم تیرماه داشت که در این راستا ۵۵ هزار و ۵۹۳ تردد در سطح شهر اردبیل به ثبت رسیده که ما در روزهای ششم ، هفتم و چهارم به ترتیب ۴۸ هزار و ۶۱ ، ۳۷ هزار و ۵۷ و ۳۰ هزار و ۱۷۸ تردد را در سطح شهر اردبیل شاهد بودیم .

    وی با بیان اینکه در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ایام تعطیلات عید فطر هیچ‌گونه مشکلی بروز نکرد ، افزود : خوشبختانه در طول این ایام تعطیلات عید فطر هیچ‌گونه حادثه‌ دلخراش در سطح استان و محورهای مواصلاتی آن مشاهده نشد .

    مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در روزهای اخیر در برخی محورهای مواصلاتی استان شاهد ترافیک سنگینی بودیم ، گفت : بیشترین ترافیک از محور اردبیل - سه‌راهی سرعین و نیز اردبیل - آستارا گزارش شده بود که در نقطه مقابل آن در محورهایی همچون سائین و نیر شاهد ترافیک روان و نیمه‌سنگین بودیم .




    مطالب مرتبط

    در شرایط کنونی و با توجه به بالا بودن میزان تقاضا ، در صورتی که بالغ بر ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوسی که بر اساس قانون منع تغییر وضعیت مرتکب تخلف شده‌اند ، به حالت قبلی در تعداد صندلی‌های فعال بازگردند ، ظرفیت ۴ تا ۵ درصدی در افزایش تعداد صندلی در این حوزه احیاء می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سالانه ۱۳۰ میلیون مسافر در سطح جاده‌های کشور و از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا می‌شوند .

    |

    افق احداث راه‌های روستایی طی امسال ۲۷۵۰ کیلومتر است که تاکنون قریب به ۲۶۰۰ کیلومتر آن احداث شده و با حل مشکل تأمین قیر ، امید است تا سه هزار کیلومتر افزایش یابد .

    |

    نظرات کاربران