در حال بارگذاری ...
  • آخرین اخبار

     
  • لزوم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام راه‌های روستایی استان مرکزی


    شهرستان تفرش دارای ۳۱۶ کیلومتر راه روستایی است که ۷۴ درصد راه‌های این شهرستان آسفالت یا شوسه است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در جلسه‌ای که به منظور رفع مشکلات راه‌های روستایی شهرستان‌های تفرش ، آشتیان و فراهان تشکیل شد بر اتمام ساخت پروژه‌های نیمه‌تمام راه‌های روستایی استان تاکید کرد .

    مجید شارقی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در جلسه‌ای که به منظور رفع مشکلات راه‌های روستایی شهرستان‌های تفرش ، آشتیان و فراهان و با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی ، فرمانداران شهرستان‌های مذکور ، مدیرکل دفتر روستایی استانداری ، معاون بنیاد مسکن ، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی و سایر مسئولان تشکیل شد ، گفت : بهبود وضعیت ساخت و ایمنی راه‌های روستایی همواره یکی از دغدغه‌های ما در سال‌های اخیر بوده و مصمم هستیم با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده با توجه به اعتبارات تخصیصی ، تکمیل ساخت راه‌های روستایی نیمه‌تمام را به سرانجام برسانیم .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از جابجایی و تخصیص اعتبارات به پروژه‌های نیمه‌تمام استان از جمله محور فرک – ارتگل شهرستان فراهان ، محور وسمق – قوشه خانی، پل طریزآباد محور جفتان – نوبران و محور نجف‌آباد – مجدآباد خبر داد .

    وی با تشریح جزئیات بیشتری از محورهای روستایی شهرستان‌های مذکور بیان کرد : شهرستان تفرش دارای ۳۱۶ کیلومتر راه روستایی است که ۷۴ درصد راه‌های این شهرستان آسفالت یا شوسه است .

    وی افزود : شهرستان آشتیان نیز دارای ۱۴۷ کیلومتر راه روستایی بوده که ۸۷ درصد آن ساخته شده است ، همچنین شهرستان فراهان دارای ۳۳۸ کیلومتر راه روستایی است که ساخت ۷۹ درصد آن به اتمام رسیده است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی فرمانداران این شهرستان‌ها بتوانیم ساخت راه‌های روستایی در دست ساخت این مناطق که بالغ بر ۳۳ کیلومتر است به‌زودی به اتمام برسانیم .




    مطالب مرتبط

    معرفی مدیر جدید دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری

    معرفی مدیر جدید دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری

    در انجام مکاتبات با واحدهای استانی به‌ویژه در زمینه ارسال دستورالعمل‌ها ، دقت عمل لازم انجام شود و با رعایت اصل زمان‌بندی، کارشناسی لازم صورت گیرد و سپس در اختیار مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه نگهداری راه‌های روستایی و فرعی در استان‌ها قرار گرفته و لازم‌الاجرا شود .

    |

    توسعه شبکه حمل‌ونقل استان کردستان در دولت تدبیر و امید

    توسعه شبکه حمل‌ونقل استان کردستان در دولت تدبیر و امید

    استان کردستان از محدود استان‌های کشور است که هیچ سهمی در آزادراه و شبکه حمل‌ونقل ریلی ندارد و این در حالی است که استان‌های شمالی کردستان از جمله آذربایجان غربی و شرقی و همدان که موقعیت جغرافیایی و ساختار مشابهی با کردستان دارند، به شبکه ریلی متصل هستند .

    |

    نظرات کاربران