در حال بارگذاری ...
  • آخرین اخبار

     
  • تشریح آخرین وضعیت فیزیکی باند دوم محور کبودرآهنگ - سلطانیه


    با تلاش‌های مجموعه مدیریتی در سطح استان و وزارت راه و شهرسازی توانسته‌ایم شرایطی را فراهم کنیم تا این پروژه روند اجرایی خوب و مناسب پیدا کنند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به همراه مدیر ساخت و توسعه راه‌ها و رئیس اداره پیمان و رسیدگی از روند اجرای پروژه‌های بهسازی مسیر موجود و احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه قطعه ۲ و ۴ ، احداث کنارگذر شهر قیدار و تقاطع‌های مربوطه ، احداث راه فرعی سجاس - بلاماجی بازدید کردند .

    کلیم اله وثوقی همراه با مهندس بیات منش مدیر ساخت و توسعه راه‌ها و تنی چند از مدیران و هم‌چنین مشاورین و پیمانکاران پروژه‌های بهسازی مسیر موجود و احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه قطعه ۲ و ۴، احداث کنارگذر شهر قیدار و تقاطع‌های مربوطه ، احداث راه فرعی سجاس - بلاماجی را مورد بازدید قرار دادند .

    وثوقی بررسی روند پیشرفت پروژه ، بررسی مشکلات احتمالی پیش رو از جمله معارضین و هم‌چنین ارائه راهکارهای مناسب در راستای تسریع در اجرا و اتمام پروژه را از اهم اهداف این بازدید اعلام کرد .

    وی اظهار کرد : با تلاش‌های مجموعه مدیریتی در سطح استان و وزارت راه و شهرسازی توانسته‌ایم شرایطی را فراهم کنیم تا این پروژه روند اجرایی خوب و مناسب پیدا کنند .

    در ادامه بازدید مشاورین و پیمانکاران نیز به تشریح آخرین وضعیت فیزیکی پرداخته و راهکارهای لازم نیز برای تسریع در اجرای پروژه و به بهره‌برداری رساندن در آینده نزدیک را مورد بررسی قرار گرفت .

    بیات منش درصد پیشرفت بهسازی مسیر موجود و احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه قطعه ۲ را ۱۷ درصد احداث کنارگذر شهر قیدار و تقاطع‌های مربوطه بهسازی مسیر موجود را ۳۶ درصد و احداث باند دوم کبودرآهنگ - قیدار - سلطانیه قطعه ۴ را ۴۰ درصد با اعتباری بالغ بر ۵۱۱.۴ میلیارد ریال و احداث راه فرعی سجاس – بلاماجی با ۶۵ درصد و اعتبار ۱۹ میلیارد ریال اعلام کرد .




    مطالب مرتبط

    رانندگان سواری و کرایه کشور در انتظار مساعدت دولت در بحث یارانه بیمه

    رانندگان سواری و کرایه کشور در انتظار مساعدت دولت در بحث یارانه بیمه

    ناوگان حمل و نقل ما فرسوده است و باید ناوگانی داشته باشیم که جدا از ایمن و استاندارد بودن در شأن مردم و رانندگان کشورمان باشد . با این حال تسهیلات داده شده و نوسازی ناوگان عمومی باید مقرون به صرفه باشد و امیدواریم با همراهی دولت بتوانیم تسهیلاتی ارزان در اختیار بگیریم .

    |

    عزم و اراده محکم وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکلات رانندگان و کامیونداران

    عزم و اراده محکم وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکلات رانندگان و کامیونداران

    وقتی برای شرکت حمل و نقلی که در روز سه تا چهار بارنامه صادر می‌کند ، صرفه اقتصادی نداشته باشد به جای ۸ درصد کمیسیون قانونی ۲۰ تا ۳۰ درصد کمیسیون دریافت می‌کند . این ساختار باید اصلاح شود و اجزای حمل و نقل در جایگاه اصلی خودشان تعریف شوند .

    |

    ضرورت تهیه سند برنامه جامع نیروی انسانی توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها

    ضرورت تهیه سند برنامه جامع نیروی انسانی توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها

    سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته وزارت راه و شهرسازی در این راستا می‌بایست سند برنامه جامع نیروی انسانی را تهیه و تدوین کرده و طی برنامه‌های پنج‌ساله ، چشم‌انداز آینده نیروی انسانی مورد نیاز را ترسیم نمایند و براساس این برنامه مجوزهای جذب نیروهای مورد نظر از سازمان امور اداری ...

    |

    وزارت راه و شهرسازی پیشرو در راه اندازی میز خدمت

    وزارت راه و شهرسازی پیشرو در راه اندازی میز خدمت

    در بهمن سال ۹۶ و در ارزیابی صورت گرفته پس از ابلاغ میز خدمت تنها وزارتخانه‌ای که میز خدمت آن راه‌اندازی و به ارائه سرویس پرداخته بود ، وزارت راه و شهرسازی بود که نشان می دهد این مجموعه در این امر پیشرو بوده است .

    |

    نظرات کاربران