در حال بارگذاری ...
  • آمادگی محورهای مواصلاتی زنجان برای میزبانی از سفرهای تابستانی


    با تلاش عوامل راهداری ترمیم رویه راه‌ها و همچنین اصلاح شانه و ابنیه فنی راه‌ها در مسیرهای پرتردد در حال انجام است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت : همزمان با آغاز سفرهای تابستانی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر ، اکیپ‌های راهداری استان زنجان با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی استقرار یافتند .

    ایرج دست‌نشان ، مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان درجلسه خدمات سفر استان که در استانداری زنجان برگزار شد ، با اعلام این خبرا فزود : عوامل راهداری استان زنجان در قالب ۵۰ اکیپ ثابت و سیار ضمن اسقرار در محورهای جاده‌ای استان در کنار دیگر خادمان عرصه جاده وظیفه تامین ایمنی محورهای مواصلاتی زنجان را عهده‌دار هستند .

    وی با تاکید بر اینکه تکمیل خط‌کشی راه‌ها و ترمیم علایم و گاردریل‌های آسیب دیده درکنارشست‌وشوی علائم افقی در دستور کار این اداره‌کل جهت میزبانی محورهای مواصلاتی استان از سفرهای عید سعید فطر قرار دارد ، گفت : با تلاش عوامل راهداری ترمیم رویه راه‌ها و همچنین اصلاح شانه و ابنیه فنی راه‌ها در مسیرهای پرتردد در حال انجام است .

    وی ، تجهیز و آماده‌سازی راهدارخانه و اداره‌های تابع جهت ارائه خدمات رفاهی ، بهداشتی (نمازخانه ، سرویس بهداشتی ، آب آشامیدنی) به مسافران عید سغید فطر را از دیگر اقدام‌های این اداره‌کل طی ایام تعطیلات عنوان و تصریح کرد : به تمام مالکان مجتمع‌های خدماتی – رفاهی جهت نظافت وارائه خدمات مناسب به مسافرین دستورهای لازم ابلاغ شده است .

    مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید براینکه پیش‌بینی‌های لازم در خصوص ایجاد بسترمناسب جهت برقراری تردد روان در محورهای مواصلاتی استان زنجان در ایام تعطیلات عید سعید فطر در دستور کار قرار دارد ، خاطرنشان کرد : از هموطنان تقاضا داریم که در طول مسافرت ، تمام نکات ایمنی را رعایت و به توصیه‌های نیروهای پلیس راه و راهداران مستقر در جاده‌ها به طور کامل توجه کنند .




    مطالب مرتبط

    مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌ است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌ است .

    |

    آشکارسازی نقاط پرتصادف به‌عنوان یکی از روش‌های کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی تردد بوده که با عنایت به شناسایی نقاط پرحادثه استان از سنوات گذشته اقدامات مؤثری در خصوص رفع این نقاط صورت گرفته که ، توانسته در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نقش بسیار مؤثری ایفا کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از اتمام تعمیرات ابنیه و تاسیسات برقی و ...

    |

    برای راهداری زمستانی در سال‌ جاری ، ۴۵۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۴۹ اکیپ راهداری با ۴۸۱ دستگاه ماشین آلات راهداری ؛ آماده خدمات‌رسانی در طرح راهداری زمستانی هستند .

    |

    ۸۲ راهدارخانه ثابت و سیار در استان فارس با نمک و سایر وسائل مورد نیاز تجهیز شدند و با ۳۸۰ انواع ماشین آلات سبک و سنگین در آماده‌باش به سر می‌برند .

    |

    نظرات کاربران