در حال بارگذاری ...

افتتاح دو مسیر هوایی جدید در فرودگاه ایلام در آینده نزدیک


هم اکنون فرودگاه ایلام هفته ای ۶۰ پرواز در بخش پروازهای داخلی دارد و در صورت رفع مشکل شرکت هواپیمایی پویا پرواز عتبات از سر گرفته می‌شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر فرودگاه ایلام خبر داد که با استفاده از جدیدترین هواپیماهای خریداری شده ایران ایر (ای.تی.آر) ، در آینده نزدیک در دو مسیر جدید و پرتقاضا افتتاحیه خواهیم داشت .

مجتبی بیاتی مدیر فرودگاه ایلام گفت : در آینده نزدیک با هواپیماهای ای . تی . آر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در دو مسیر جدید افتتاحیه خواهیم داشت .

وی از مکاتبه با تهران برای برقراری پروازهای جدید با ای . تی . آرها خبر داد و گفت : فرودگاه ایلام برای افتتاح دو مسیر جدید تهران - ایلام و هم چنین ایلام - اصفهان منتظر حضور ناوگان جدید هما در این فرودگاه است .

بیات این را هم گفت که در حال حاضر فرودگاه ایلام در طول هفته در مسیر تهران - ایلام روزی ۳ پرواز دارد و ادامه داد : با توجه به نیاز استان برقراری پرواز دوباره در مسیر تهران- ایلام در برنامه اصلی فرودگاه است . تاکنون در مسیر ایلام - اصفهان هیچ پروازی نداشته ایم و در صورت ورود ای . تی . آر ها به ایلام حتما این مسیر جدید افتتاح خواهد شد .

وی هم‌چنین با اشاره به فرا رسیدن عید فطر و افزایش تقاضا برای سفرهای زیارتی در خصوص آخرین وضعیت پرواز عتبات عالیات در فرودگاه ایلام گفت : پیشتر هواپیمایی پویا پروازها در مسیر نجف را از این فرودگاه انجام می داد که به دلیل خرید هواپیماهای جدید در حال اخذ مجوز برای هواپیماهای خود است و به محض حل مشکل ناوگانی این شرکت پروازها مجددا از سر گرفته می شود .

بیات ادامه داد : بعد از ماه مبارک رمضان برنامه افزایش پروازی در مسیر عتبات عالیات در دستور کار داریم و در حال رایزنی هستیم با این حال با توجه به شرایطی که در فرودگاه نجف حاکم شده است و هزینه‌های هندلینگ افزایش یافته است سیاست سازمان هواپیمایی کشوری این است که فعلا افزایش مسیری نداشته باشیم .

به گفته ی بیات هم اکنون فرودگاه ایلام هفته ای ۶۰ پرواز در بخش پروازهای داخلی دارد و در صورت رفع مشکل شرکت هواپیمایی پویا پرواز عتبات از سر گرفته می‌شود .

سال گذشته بود که برای اولین بار پرواز به عتبات عالیات (شهر نجف) از فرودگاه شهدای ایلام انجام گرفت . 




مطالب مرتبط

حدود ۵۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی برای محوطه سازی فرودگاه شهدای ایلام برآورد شده که اکنون ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد . ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با متراژ ۵هزار و ۸۸۰ متر مربع با اعتبار ۲ هزار ۹۰۰ میلیارد ریال (به قیمت روز) از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها برای ...

|

طبق بررسی‌های صورت گرفته با توجه به مطلوب و کم بودن زمان سفر میزان استفاده اقشار متوسط و ضعیف جامعه از بخش هوایی افزایش یافته است . بخشی از کمبود بلیت هواپیما به دلیل افزایش تقاضا است و با توجه به شرایط مطلوبی که در این زمینه وجود دارد و به طور معمول گزینه متعالی برای سفر مردم ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شمس الدین فرزادی پور ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با موضوع اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه شهدای ایلام از انجام ۴۰ سورتی پرواز از فرودگاه ایلام طی ایام نوروز خبر داد .

|

         

|

نظرات کاربران