در حال بارگذاری ...

برنامه ریزی دوره ای لکوموتیورانان با نرم افزار جامع دپوی مشهد


ابلاغ برنامه فصلی به مامورین ، رفع نواقص موجود در برنامه ریزی روزمره لکوموتیورانان و تقسیم عادلانه برنامه کاری برای تمامی مامورین از دیگر مزایای نرم افزار عنوان شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه آهن خراسان از بهره برداری نرم افزار جامع دپوی مشهد شامل محاسبه مکانیزه کیلومتراژ و برنامه ریزی دوره ای لکوموتیورانان خبر داد .

محمد هادی ضیایی مهر با بیان اینکه این نرم افزار به منظور جلوگیری از کاهش خطای نیروی انسانی و افزایش سرعت و دقت در کار ، اجرایی شد گفت : گزارش فردی کیلومتراژ در هر زمان و در هر بازه زمانی ، گزارش ساعت کارکرد مامورین به صورت کلی، محاسبه دقیق و بدون دخالت سلیقه های شخصی کیلومتراژ مامورین ، صرفه جویی در وقت و نفرات جهت محاسبه کیلومتراژ وعدم محاسبه خطای انسانی از جمله قابلیت های این نرم افزار است .

وی بایگانی اطلاعات به صورت منظم و قابل دسترس بودن در هرزمان، گزارش ورود و خروج مامورین بصورت آنلاین و لحظه ای و قابلیت اتصال به گراف نفیس در آینده و ... را از دیگر مزیت های این نرم افزار برشمرد .

مدیرکل راه آهن خراسان همچنین در خصوص استفاده از این نرم افزار جهت برنامه ریزی دوره ای لکوموتیورانان اظهار داشت : ابلاغ برنامه فصلی به مامورین ، رفع نواقص موجود در برنامه ریزی روزمره لکوموتیورانان و تقسیم عادلانه برنامه کاری برای تمامی مامورین را از دیگر مزایای آن عنوان کرد .




مطالب مرتبط

بر اساس اعلام اداره کل راه آهن خراسان ، رکورد سفرهای ریلی به مقصد مشهد در سال گذشته با ثبت ۱۶ میلیون و ۳۲۲ هزار مسافر ورودی و خروجی به این کلانشهر مذهبی شکسته شد .

|

پس از تکمیل این سایت ، توان حمل و نقل کانتینر به خصوص واگن ها و بارهای کانتینری ورودی از روسیه ، چین و قزاقستان به ایران افزایش می یابد و حمل و نقل یا ترانزیت بارهای کانتینری که معمولا بارهای گران تر و یا خاص هستند در مسیر ایران بیشتر می شود .

|

تعداد جابجایی مسافران قطارهای حومه ای در بهمن ماه سال جاری ۲۴ هزار و ۸۵۱ نفر بوده و ضریب اشغال قطارهای حومه ای در این ماه ۹۹ درصد بوده است .

|

تعداد مسافران ورودی و خروجی قطارها و زائرین امام هشتم (ع) در ۱۱ ماهه نخست سال جاری ۱۵ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۸۸ نفر بوده که این مسافران در مجموع با ۲۵ هزار و ۲۰۴ رام قطار به‌صورت ورودی و خروجی در این ایام جابه‌جا شده‌اند .

|

از این میزان ، ۷۱۰ هزار تن کالای ترانزیتی بوده که حاکی از رشد ۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است . ۶۲۰ هزار تن کالای صادراتی نیز از مبدا راه آهن خراسان بارگیری شده که نسبت به سال قبل ۱۳ درصد رشد داشته است .

|

نظرات کاربران