در حال بارگذاری ...
  • جابه‌جایی حدود پنج میلیون مسافر توسط ناوگان جاده‌ای کرمان


    حدود ۵۰۰۰ راننده حرفه‌ای در بخش حمل‌ونقل مسافر برون شهری استان تحت پوشش حدود ۸۰ شرکت و موسسه حمل‌ونقل جاده‌ای کار جابه‌جایی مسافر استان را بر عهده دارند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای کرمان گفت : طی یک سال گذشته حدود پنج میلیون نفر مسافر به وسیله حدود ۴۷۰۰ دستگاه ناوگان حمل‌و‌نقل مسافربری جاده‌ای استان از مبدا شهرستان‌های سراسر استان به نقاط مختلف کشور جابه‌جا شده‌اند .

    خداداد مقبلی ، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با اعلام این خبر گفت : بیشترین تعداد مسافرگیری توسط ناوگان مسافری استان در شهریور ماه  ۹۵ با تعداد ۴۲۲ هزار نفر ثبت شده و در حمل‌ونقل حدود پنج میلیون مسافر جاده‌ای کرمان ، تعداد ۵۱۲ دستگاه اتوبوس ، ۶۵۸ دستگاه مینی‌بوس و۳۵۲۷ دستگاه سواری کرایه بین شهری به‌کار گرفته شده است .

    مقبلی افزود : در این راستا بیشترین تعداد مسافر به ترتیب از مبدا شهرستان‌های کرمان ، رفسنجان و سیرجان و... به مقصد استان‌های خراسان رضوی ، هرمزگان و فارس جابه‌جا شده‌اند و حدود ۵۰۰۰ راننده حرفه‌ای در بخش حمل‌ونقل مسافر برون شهری استان تحت پوشش حدود ۸۰ شرکت و موسسه حمل‌ونقل جاده‌ای کار جابه‌جایی مسافر استان را بر عهده دارند .

    وی تصریح کرد : در شمال استان کرمان هفت پایانه مسافربری و بیش از ۱۵۰ دفتر فروش بلیط شهری در حمل‌ونقل مسافر استان نقش داشته و سامانه‌های اطلاع‌یابی از رضایت‌مندی مسافران از جمله شماره پیامک ۳۰۰۰۱۴۳ ، فروش اینترنتی بلیط ، تصمیمات کمیته ارتقای خدمات بخش مسافراستان و نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری از جمله موارد خدمات‌دهی مناسب‌تر به مسافران طی سه سال اخیر بوده است .




    مطالب مرتبط

    از ۴ پرونده تخلف ثبت‌ شده ، برای ۳ مورد تذکر و یک مورد نیز محرومیت راننده از رانندگی صادر شد . این تخلفات مربوط به عدم رعایت قوانین حمل و نقل مسافر و همراه نداشتن تجهیزات مورد نیاز ناوگان مسافری بوده است .

    |

    پیش‌بینی‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش پنج درصدی سفرهای نوروزی در ایام تعطیلات پیش‌رو حکایت دارد و بر این اساس ضرورت آمادگی ۱۰۰ درصدی برای خدمات‌رسانی بهینه در سایه تلاش مضاعف همه نیروهای سازمان راهداری اهمیت دارد .

    |

    با توجه به آمار ارائه شده در ۸ ماه گذشته از سال جاری بیش از ۹۰۱ هزار نفر مسافر از این پایانه تردد کرده اند که همچون ادوار گذشته تردد مسافرین ایرانی نسبت به خارجی بیشتر بوده و باعث افزایش ۲۹ درصدی مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است .

    |

    راهداری زمستانی ، اجرای پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر و سفرهای نوروزی از برنامه‌های پیش روی این سازمان است و می‌‌کوشیم با نوسازی ناوگان مسافری به استقبال نوروز برویم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت : یک میلیون و ۶۵ هزار نفر مسافر در ۸ ماه گذشته از استان ...

    |

    نظرات کاربران