در حال بارگذاری ...

پهلوگیری دومین کشتی خط چابهار - بندر کاندلا در بندر چابهار


اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با تمام توان در تلاش است تا همکاری های صمیمانه سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار و اداره کل گمرگ چابهار این روند ادامه یابد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، دومین کشتی کانتینری خط مستقیم چابهار و بندر کاندلای هند برای تخلیه محموله خود در بندر چابهار پهلو گرفت .

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت : خوشبختانه با ادامه حمل و نقل دریایی و بازاریابی های مستمر بین بندر چابهار و بنادر بزرگ حوزه دریایی عمان و اقیانوس هند ، دومین کشتی کانتینری به صورت مستقیم از بندر کاندلای هندوستان وارد بندر شهید کلانتری چابهار شد .

سید حسن ابراهیمی گفت : کشتی بهشاد متعلق به شرکت حمل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی شرکت هوپاد دریا با ۶۲۵ کانتینر حاوی کالای وارداتی از بندر کاندلای هند به صورت مستقیم در بندر چابهار پهلو گرفت .

وی اظهار امیدواری کرد : اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با تمام توان در تلاش است تا همکاری های صمیمانه سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار و اداره کل گمرگ چابهار این روند ادامه یابد .




مطالب مرتبط

جنبش انصارالله یمن بار‌ها اعلام کرده که دریای سرخ تنها تا زمانی‌ که دارو و غذا به دست مردم غزه نرسد ، برای کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به مقصد سرزمین‌های اشغالی حرکت می‌کنند ، ناامن است .

|

این اقدام در پی احیای قرارداد منعقده میان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بوده که در گذشته به امضا رسیده و در خردادماه سال جاری مجدد مورد مذاکره قرار گرفته است که بر اساس آن ، مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش احداث ابنیه و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ شرکت AD PORTS (Abu Dhabi) سرمایه گذاری خود را در یکی از پست اسکله های بندر کراچی پاکستان با ۱۰۲ میلیون دلار آغاز کرده است . ...

|

نظرات کاربران