در حال بارگذاری ...

وقوع یک سوم تلفات جاده‌ای استان‌های منطقه شمال غرب در تابستان


سهم تلفات وانت‌بار در راه‌های برون شهری و روستایی استان در سال ۹۵ ، دو درصد از میانگین کشوری بالاتر است که البته در مقایسه با استان‌های وضعیت رضایت‌بخشی دارد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت : طبق بررسی ‌‌های صورت گرفته از میزان تلفات تصادفات جاده‌ای ، بیش از یک سوم تلفات استان‌های منطقه شمال‌غرب از جمله زنجان در تابستان رخ داده است .

علی مدقالچی با اعلام تحلیل آماری – مقایسه‌ای متوفیان استان زنجان با استان‌های همجوار در سال ۹۵ افزود : در مقایسه با استان‌های همجوار سهم عابرین متوفی در استان زنجان ۷.۷ درصد یعنی پایین‌تر از میانگین کشوری و هفت استان مجاور است . همچنین سهم تلفات وانت‌بار در راه‌های برون شهری و روستایی استان در سال ۹۵ ، دو درصد از میانگین کشوری بالاتر است که البته در مقایسه با استان‌های وضعیت رضایت‌بخشی دارد .

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای زنجان با اشاره به اینکه این استان زنجان از نظر سهم استانی متوفیان تصادفات ادوات کشاورزی دارای سهم کمتر از یک درصد است ، افزود : در تحلیل سهم عوامل مختلف در تلفات ناشی از تصادفات راه‌های برون شهری و روستایی استان‌ها در سال ۱۳۹۵مشخص شد که از ۲۲۲مورد تلفات تصادفات ، ۶۵ مورد فوت بر اثر واژگونی وسیله نقلیه بوده که بر این اساس استان زنجان از نظر سهم متوفیان واژگونی دارای سهم بیش از ۲۹ درصدی و نسبت به استان‌های همجوار دارای وضعیت مناسب بوده و از میانگین کشوری نیز پایین‌تراست . بیش از یک سوم متوفیان استان در تصادفات شبانه فوت کرده‌اند .     




مطالب مرتبط

هر واحد دانشگاهی فعالیت‌های مرتبطی را با موقعیت جغرافیایی مستقر در آن اجرایی می‌کند و با توجه به استقرار دانشگاه امیرکبیر در مرکز شهر تهران و مجاورت دستگاه‌های اجرایی و صاحبان مسئله، پارک علم و فناوری این واحد دانشگاهی به عنوان محور عرضه و تقاضای علم و فناوری ، در حوزه ...

|

در حال حاضر در چند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری ، گلشهر ، پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده که تلاش خواهیم کرد تا محدوده‌های پل فردیس ، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب از نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در کلیه محورهای اصلی ...

|

سال گذشته ۸ هزار و ۶۶۴ تن اضافه تناژ از ۲ هزار ۴۶۱ کامیون شناسایی شد .

|

به‌ منظور ارتقا ایمنی و رفع خاموشی‌های مکرر ، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪ آماده بهربردای است .

|

نظرات کاربران