در حال بارگذاری ...

بهسازی ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال


کهگیلویه و بویراحمد حدود ۶۰۰۰ کیلومتر راه اعم از بزرگراه ، راه اصلی ، فرعی و روستایی دارد که از این میزان ۱۴۲ کیلومتر بزرگراه ، ۵۰۵ کیلومتر راه اصلی ، ۱۲۳۸ کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، معاون ساخت و توسعه راه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت : در این استان افزون بر ۵۰۰ کیلومتر پروژه راه روستایی با ۵۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست .

محمد راستا گفت : بر اساس برآورد اولیه اعتبار مورد نیاز برای احداث ، تکمیل ، بهسازی و آسفالت ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان افزون بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال است . بیش از ۱۰۰ کیلومتر از این میزان تا پایان سال جاری بهسازی و آسفالت خواهد شد .

راستا یادآور شد : نیمی از مجموع ۴۵۰۰ کیلومتر راه روستایی کهگیلویه وبویراحمد، خاکی است و افزون بر ۳۲۰ کیلومتر راه روستایی استان در دولت تدبیر و امید بهسازی و آسفالت شده است . میزان اعتبار هزینه شده برای این میزان آسفالت راه روستایی در استان ظرف سه سال گذشته افزون بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال بوده است .

 معاون ساخت و توسعه راه‌های کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد : شاخص آسفالت راه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد نیز از حدود ۳۵ درصد در سال ۹۲ به بالای ۴۵ درصد ارتقای یافته است.

کهگیلویه و بویراحمد حدود ۶۰۰۰ کیلومتر راه اعم از بزرگراه ، راه اصلی ، فرعی و روستایی دارد که از این میزان ۱۴۲ کیلومتر بزرگراه ، ۵۰۵ کیلومتر راه اصلی ، ۱۲۳۸ کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است .




مطالب مرتبط

افتتاح ۶۲ کیلومتر راه و بزرگراه در استان آذربایجان غربی ، ۵۵ کیلومتردر استان بوشهر ، ۶۸ کیلومتر در استان خراسان جنوبی ، ۹۷ کیلومتر در استان کرمان ، ۵۱ کیلومتر در استان خوزستان ، ۶۸ کیلومتر در استان مرکزی ، ۵۰ کیلومتر در استان چهارمحال و بختیاری ، ۱۴ کیلومتر در استان خراسان ...

|

خوشبختانه با نگاه ویژه دولت و پیگیری‌های مستمر مسئولین ذیربط اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان ساری در دست اجرا بوده که امیدواریم این تلاش‌ها با تعامل به بار بنشیند تا به فضل خداوند شاهد ایجاد راه‌های دسترسی ایمن و مناسب برای روستاییان ...

|

۳۱ کیلومتر از این بزرگراه در محدوده بنارویه تا گردنه دارابی از سوی شرکت ساخت و توسعه پیمان سپاری شده است و با توجه به تخصیص اعتبارات ۱۳ کیلومتر از مسیر در محدوده روستای بریز به عنوان اولویت اول اجرایی شده است .

|

تکمیل ۲۰ کیلومتر باقیمانده از محور ١٨٠ کیلومتری میانه - میاندوآب ، محور قزوین - الموت به طول ۶۲ کیلومتر ، از مهمترین برنامه هایی است که در شرکت ساخت در برنامه تکمیل قرار دارد .

|

مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی و به تبع تنوع فرآورده‌های کشاورزی ، مسئله راه‌های مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریع‌تر ، آسان‌تر و در عین حال ارزان‌ترین فرآورده‌ها به بازار مصرف یکی از اصلی ترین دغدغه‌های ذهنی مسئولان استان و این اداره کل است .

|

نظرات کاربران