در حال بارگذاری ...

دستگاه فلاکس لکه‌گیر آسفالت در ناوگان راهداری خراسان شمالی


از تجهیزات حائز اهمیت این دستگاه دمنده هوا ، شعله افکن ، گازوئیل پاش ، کپسول اطفاء حریق ، دستگاه تخلیه مصالح با توان نیم تن در دقیقه ، مخزن قیر امولسیون و همچنین دارای گرم‌کن و نازل است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،‌ یک دستگاه فلاکس لکه‌گیر آسفالت جهت لکه‌گیری و آسفالت جاده‌ها و نگهداری جاده‌های اصلی و روستایی حوزه استحفاظی استان خراسان شمالی با تجهیزات کامل به ناوگان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اضافه شد .

محمد مشتری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی گفت: این دستگاه مجهز به سیستم فلاکس دوجداره و عایق‌کاری شده با ظرفیت اسمی ۱۲ تن است .

وی افزود : از تجهیزات حائز اهمیت این دستگاه دمنده هوا ، شعله افکن ، گازوئیل پاش ، کپسول اطفاء حریق ، دستگاه تخلیه مصالح با توان نیم تن در دقیقه ، مخزن قیر امولسیون و همچنین دارای گرم‌کن و نازل است .

محمد مشتری تجهیزات دیگر این دستگاه را غلتک دوچرخ و دژبر هیدرولیکی ، کاتربرش ، جرثقیل و متعلقات آن ، موتور دیزل و ژنراتور در زمان اضطراری برشمرد .




مطالب مرتبط

با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن اضافه‌بار وسایل نقلیه سنگین است ؛ لذا کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت بالایی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت : حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر مسافر در یک‌ ماهه گذشته از شهرستان نمین ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هریس از احداث ۳۵ کیلومتر راه روستایی و آسفالت ریزی آن در سال ۱۴۰۲ خبر داد ...

|

در حال حاضر در چند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری ، گلشهر ، پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده که تلاش خواهیم کرد تا محدوده‌های پل فردیس ، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب از نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در کلیه محورهای اصلی ...

|

نظرات کاربران