در حال بارگذاری ...

تمدید مجوز تأسیس بندر صیادی در خور ابوخضیر آبادان


مشخصات فنی این طرح شامل طول اسکله ۱۲۴ متر و عمق ۴ متر و راهرو دسترسی به طول ۳۵ متر و عرض ۶ متر است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،‌ مجوز تأسیس و ساخت بندر صیادی و اسکله شناور در خور ابوخضیر توسط سازمان بنادر و دریانوردی تمدید شد .

مجوز تأسیس و ساخت بندر صیادی و اسکله شناور خور ابوخضیر توسط مهندس علی‌آبادی عضو هیات عامل ، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی و رئیس کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مدت یک سال تمدید شد .

این بندر صیادی در خور ابوخضیر شهرستان آبادان واقع شده و در اختیار سازمان شیلات ایران است .

مشخصات فنی این طرح شامل طول اسکله ۱۲۴ متر و عمق ۴ متر و راهرو دسترسی به طول ۳۵ متر و عرض ۶ متر است .




مطالب مرتبط

لاستیک ماشین ، پارچه ، لوازم یدکی و مواد غذایی از جمله کالای های تجاری بوده است که هم توسط گمرک ایران و هم گمرک منطقه آزاد اروند بصورت کالای تجاری و ملوانی از بنادر آبادان در سال ۱۴۰۲ ترخیص شد .

|

شهرستان آبادان دارای سه بندر صادراتی است که بندر اروندکنار یکی از این بنادر می باشد و نزدیکترین بندر به دهانه خلیج فارس است .

|

طبق هماهنگی حاصل شده بین شهرداری و مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان ، گل و لای حاصل از لایروبی ، بر حسب تشخیص شهرداری آبادان به نقاط معینی انتقال داده می‌شود .

|

بیکن‌ها علائم ناوبری ثابتی هستند که در نقاط کم عمق و ورودی کانال‌ها و رودخانه ها جهت هدایت و ایمن سازی تردد شناورها استفاده می‌شود و شش عدد بیکن مستقر شده در این رودخانه با اقدام مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان نوسازی شد .

|

بندر شهید رجایی بزرگترین به عنوان بزرگترین بندر تجاری و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است .

|

نظرات کاربران