در حال بارگذاری ...

افتتاح فاز نخست ترمینال تمام مکانیزه شماره ۴ غلات بندر امام خمینی


همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر امام‌خمینی عملیات خارج سازی مغروقه‌های کانال خور موسی آغاز می‌شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به استان خوزستان با حضور در بندر امام خمینی از چند پروژه مهم رونمایی می‌کند و در عین حال در نشستی صمیمی به گفت و‌گو با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مجتمع بندری امام خمینی (ره) می‌نشیند .

امروز پنج شنبه ۱۱ خرداد وزیر راه و شهرسازی به همراه هیئتی متشکل از محمد سعیدنژاد رییس سازمان بنادر و دریانوردی و معاونان وی به خوزستان سفر می‌کند تا با حضور در بندر امام خمینی(ره) از چند پروژه مهم بندری بهره‌برداری نماید .

در همین راستا مدیر روابط عمومی بندر امام خمینی گفت : وزیر راه و شهرسازی در این سفر از روند پیشرفت پروژه کارخانه نورد فولاد (شرکت سنگین تن)بازدید میکند . هم‌چنین چند پروژه‌ی سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی شامل پروژه‌های احداث و بهره برداری از مخازن نگهداری روغن‌های خوراکی وارداتی ، صادراتی و ترانزیتی (شرکت گلبرگ بهاران) و هم‌چنین احداث و بهره برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین شرکت جهان مخزن فارس با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد .

هم‌چنین قرار است ۳ دستگاه برج تخلیه غلات به عنوان فاز نخست ترمینال تمام مکانیزه شماره ۴ غلات  (شرکت نظم آفرینان صنعت سهند) با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری برسد .

شروع عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی و نوسازی خطوط ریلی داخلی مجتمع بندری امام خمینی (ره) (محور B ) از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی و هم چنین به آب اندازی و بهره برداری از قایق گشت دریایی یگان حفاظت مجتمع بندری ‌امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان و حضور در بندر امام خمینی است .

به گفته مدیر روابط عمومی بندر امام خمینی همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر امام‌خمینی عملیات خارج سازی مغروقه‌های کانال خور موسی آغاز می‌شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات اجرای شبکه برق فشار متوسط و روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان با هدف کاهش تصادفات و رعایت الزامات و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اعلام کرد : مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در منطقه ویژه اقتصادی ...

|

در سال گذشته اخذ مجوز انعقاد قرارداد به ارزش ۷۰ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری با شرکت‌های بخش خصوصی به ارزش ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بندر امام خمینی(ره) انجام شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به انجام بیش از سه میلیون و ۸۱۴ هزار متر مکعب حجم لایروبی طی ...

|

عملیات حفاری در محورهای اصلی و تثبیت بستر آن با مصالح از جمله اقدامات مهم در مراحل اجرایی این پروژه است .

|

نظرات کاربران