در حال بارگذاری ...
  • بارگیری روزانه هزار تن گندله توسط راه آهن یزد


    بازسازی محور مذکور حدود ۲۲ سال قبل انجام شده بود و تا کنون مورد بهسازی قرار نگرفته بود که با تصمیم گیری مسئولین راه آهن یزد و ستاد ، این مهم ، عملیاتی شد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه آهن یزد اعلام کرد : راه آهن یزد بطور میانگین حدود هزار تن گندله به مقاصد مبارکه اصفهان و فولاد خراسان بارگیری می کند .

    سید مصطفی داودی با اشاره به نقش بسیار مهم ترانزیت ریلی کشور و رشد روز افزون خدمات ریلی عنوان کرد : با هماهنگی های به عمل آمده بین اداره کل راه آهن یزد وکارخانجات صنعتی چادرملو ، ناوگان ریلی یزد بطورمیانگین روزانه ۹ هزار و ۶۰۰ تن کنسانتره آهن را در کارخانجات چادرملو تخلیه و حدود هزار تن مواد تولیدی را ازاین کارخانجات به مقاصد مبارکه اصفهان و فولاد خراسان بارگیری می کند .

    مدیرکل راه آهن یزد افزود : راه آهن یزد بطور متوسط روزانه هزار تن گندله از کارخانجات صنعتی چادرملو (گندله سازی اردکان) بارگیری و به مقصد صنایع بالادستی فولاد را جابجا می کند و امید است با تلاش همکاران و با طرح و برنامه های پیش رو و نیازسنجی کارخانجات صنعتی چادرملو ، حمل بار را به میزان قابل توجه ای افزایش دهیم .

    داودی با اشاره به پروژه بهسازی خطوط بلاک بافق – بهرام گفت : به منظور ارتقاء ایمنی و تسریع در عبور و مرور قطارها ، بهسازی بلاک بافق - بهرام در محور یزد - بافق در دستور کار اداره کل راه آهن یزد قرار گرفت . بازسازی محور مذکور حدود ۲۲ سال قبل انجام شده بود و تا کنون مورد بهسازی قرار نگرفته بود که با تصمیم گیری مسئولین راه آهن یزد و ستاد ، این مهم ، عملیاتی شد .

    داودی با اشاره به بهسازی هایی که پیش از این روی بلاک های رخش - چاه خاور ، یزدگرد - رخش و نایین - سیاکوه صورت گرفته عنوان کرد : محور بافق - بهرام یکی ازپرترافیک ترین خطوط ریلی کشور است که روزانه بالغ بر۹۰ رام قطار مسافری و باری در این مسیر تردد می کند و نقطه اتصال چهار اداره کل هرمزگان ، اصفهان ، کرمان و شرق است .




    نظرات کاربران