در حال بارگذاری ...
  • شبیه‌سازی مسابقات لمانز دهه ۷۰ با پروژه ۹۱۷


    این شبیه‌ساز یک کابینی مجهز به نمایشگر ، فرمان و پدال‌های خودرو است که شخص بتواند سواری شبیه‌ساز شده اتومبیل را تجربه کند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،‌ چه می‌شد که می‌توانستیم پشت فرمان یکی از خودروهای هیجان‌انگیز مسابقات لمانز دهه ۷۰ میلادی بنشینیم و هیجان بی‌حد و مرز سرعت را تجربه می‌کردیم ؟ شنیدن صدای دلهره‌آور موتور خودرویی مثل پورشه ۹۱۷ که موی تن آدم را سیخ کند ولی بدون هیچ‌ ترس ، پدال گاز را تا انتها تخت می‌کنیم تا شاید برنده مسابقه شویم !

    خب ، تا امروز نتوانستیم راهی پیدا کنیم که به گذشته سفر کنیم اما به نظر می‌رسد که یک تیم توانمند می‌خواهد ضعف علم را برای برگشت به دوران مسابقات لمانز دهه ۷۰ جبران کند ! این تیم مشغول ساخت شبیه‌ساز حرفه‌ای است که از ظاهر تا صدای موتور ماشین مسابقه ۲۴ ساعته لمانز را شبیه‌سازی کنند و هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک شوند . نام این شبیه‌ساز ، پروژه ۹۱۷ است . دلیل این اسم ، پروژه تیم سازنده برای شبیه‌سازی پورشه ۹۱۷ است .

    پورشه ۹۱۷ ، خودرویی که در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز در سال‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۷۱ حضور پیدا کرد . صفر تا صد این خودرو ۲٫۳ ثانیه بود . برای رسیدن از حال سکون به سرعت ۲۰۰ کیلومتربر ساعت تنها ۵٫۳ ثانیه زمان می‌برد .

    این شبیه‌ساز یک کابینی مجهز به نمایشگر ، فرمان و پدال‌های خودرو است که شخص بتواند سواری شبیه‌ساز شده اتومبیل را تجربه کند . حتی گفته شده این تیم قصد دارد که با روشی ، بوی فضای کابین واقعی را شبیه‌ساز کند تا گیمر هرچه‌ بیشتر به دنیای واقعیت مسابقات آن دوره نزدیک شود .

    نسخه نهایی این شبیه‌ساز احتمالا امسال آماده می‌شود . تیم سازنده پروژه ۹۱۷ ، این بازی را در نمایشگاه Autosport International سال ۲۰۱۸ در انگلستان معرفی می‌کنند. سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند که در تاریخ ۳۰ می (۹ خرداد) ووچرهایی را برای علاقمندان خوش‌شانس در نظر گرفته‌اند . برندگان خوش شانس اولین افرادی هستند که نسخه نهایی پروژه ۹۱۷ را بازی کنند .

    این تیم روی پروژه دیگری هم کار می‌کند تا مسابقات تیم رالی تویوتا جی‌تی۸۶ را شبیه‌سازی کند . با این حال ، احتمالا تا آخر سال میلادی جاری ، شاهد شنیدن خبر انتشار نسخه نهایی شبیه‌ساز پورشه ۹۱۷ باشیم .




    نظرات کاربران