در حال بارگذاری ...

اجرای ۱۳ طرح عمرانی و راهسازی گچساران در دولت یازدهم


طرح بهسازی و آسفالت جاده قبرستان با هشت میلیارد ریال اعتبار ، محور گچساران - بابا کلان - بی بی حکیمه با ۶۰۰ میلیارد ریال و جاده گچساران گوره و رگ سفید با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت : یک هزار و ۳۴۹ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال در دولت تدبیر و امید در زمینه راه‌های این شهرستان هزینه شد .

اسماعیل احمدی رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت : این میزان اعتبار برای اجرای ۱۳ طرح عمرانی در مناطق مختلف این شهرستان هزینه شد . این طرح‌ها در زمینه راه‌های روستایی ، بهسازی و آسفالت جاده‌ها ، روشنایی محورها ، ساخت کنارگذر و محورهای این شهرستان اجرا شد . ۳۵ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال در دولت یازدهم در زمینه آسفالت راه‌های روستایی فاقد آسفالت ، ساخت راه روستایی رودبال ، تکمیل جاده جهادآباد به شیخ خواجه و بیزگه و بهسازی جاده نیمدور - اسپر و موگ هزینه شد .

وی افزود : طرح تأمین روشنایی جاده گچساران - امامزاده جعفر با ۶ میلیارد ریال اعتبار ، اجرای عملیات راهداری گچساران با ۱۰ میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال و ساخت کنارگذر شهر دوگنبدان با ۲۸ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال در دولت تدبیر و امید اجرا شد . هم‌اینک طرح بهسازی و آسفالت جاده قبرستان با هشت میلیارد ریال اعتبار ، محور گچساران - بابا کلان - بی بی حکیمه با ۶۰۰ میلیارد ریال و جاده گچساران گوره و رگ سفید با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست .

وی ، طول راه‌های روستایی گچساران را ۴۰۵ کیلومتر ذکر کرد و گفت : بیش از یک میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال برای نگهداری راه‌های روستایی این شهرستان در سال گذشته اختصاص یافت .

۲۰ طرح عمرانی بخش راه و شهرسازی در مناطق مختلف شهرستان گچساران با اعتباری افزون بر ۱۵۸ میلیارد و ۶۵۷ میلیون ریال در دست اجراست .

۴۰۵ کیلومتر راه روستایی ، ۲۷ کیلومتر چهارخطه، ۹۰ کیلومتر راه اصلی و ۱۷۶ کیلومتر راه فرعی در شهرستان گچساران وجود دارد .




مطالب مرتبط

۸۵.۵ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ آسفالت و ۱۵۸.۷ کیلومتر روکش آسفالت شدکه پیش بینی می شود در سال جدید نیز طول بیشتری از راه‌ها برای تردد آسفالت و آماده بهره‌برداری شود .

|

استان کرمان ۹۰ درصد سهم اعتبارات استانی از مصوبات سفر رییس جمهور را تامین و به وظایف خود برای تامین منابع مالی پروژه ها عمل کرده اما ۳۰ درصد اعتبارات کشوری تامین شده و پیگیر جذب مابقی آن هستیم تا پروژه های مصوبه سفر رییس جمهور با جذب بودجه بیشتری تکمیل شود . این استان با وجود ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت : با بسیج کلیه امکانات و آماده باش کامل ...

|

۲۴ نقطه مصوب از نقاط حادثه‌خیز استان در سال ۱۴۰۱ ابلاغ شده بود که طبق تعهد سازمان راهداری ۱۰ نقطه باید تا شهریور سال ۱۴۰۳ به صورت کامل برطرف شود که با تلاش‌های شبانه روزی راهداران آذربایجان غربی حذف ۱۲ نقطه حادثه‌خیز تاکنون محقق شده است .

|

در این عملیات راهداری مقدار ۸۴۰۰ تن مخلوط شن و نمک نیز برای جلوگیری از لغزش خودروها و جلوگیری از یخ زدگی در سطوح جاده‌ها پخش شد .

|

نظرات کاربران