در حال بارگذاری ...
  • ۴۶ درصد پیشرفت اجرایی در پروژه احداث باند دوم محور سلماس – خوی


    مشکل تأمین اعتبار پروژه احداث باند دوم سلماس – خوی در صورت پیوستن این محور به کریدور غرب کشور مرتفع می‌شود .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، پروژه احداث باند دوم محور سلماس - خوی واقع در آذربایجان‌غربی به طول ۳۲ کیلومتر با ۴۶ درصد پیشرفت اجرایی در حال اجراست .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه مشترک با پیمانکار پروژه تعریض محور سلماس - خوی اظهار کرد: محور سلماس – خوی به طول ۳۸ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن در قالب کمربندی سلماس اجرا و به بهره‌برداری رسیده و ۳۲ کیلومتر مسیر در قالب سه قرارداد در تعریض و بهسازی می‌شود .

    داریوش نصر با بیان اینکه پیشرفت اجرایی این عملیات ۴۶ درصد و پیشرفت ریالی ۴۸ درصد است ، افزود : نبود ردیف اعتباری و همچنین وجود معارض و آزادسازی مسیر در پنج کیلومتر انتهای مسیر از طرف خوی مهم‌ترین مشکلات این پروژه به شمار می‌رود .

    وی ادامه داد : مشکل تأمین اعتبار پروژه احداث باند دوم سلماس – خوی در صورت پیوستن این محور به کریدور غرب کشور مرتفع می‌شود . نصر ، میزان اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل این محور با احتساب مطالبات ۴۵۰ میلیارد ریال برآورد کرد .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سلماس طی جلسه‌ای به بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص مشکلات و مسائل پروژه احداث باند دوم سلماس –  خوی پرداختند .




    مطالب مرتبط

    از ابتدای سال جاری حدود ۲۰ کیلومتر راه روستایی در سطح شهرستان های استان همدان ساخته شده و بیش از ۷۰ کیلومتر از راههای روستایی همدان روکش آسفالت و بهسازی شده است .

    |

    نظرات کاربران