در حال بارگذاری ...

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه دریایی بنادر خوزستان


در امر خدمات رسانی به مشتریان ، راه های عملی و شیوه های مدیریتی به منظور ارتقاء کیفی و کمی خدمات رسانی به آنان و تسهیل در رفع مشکلات موجود ، برای تصویب نهایی در سازمان بنادر و دریانوردی ارائه گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،‌ در نشست مشترک مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیران دریایی بنادر خوزستان ، راهکارهای پیشنهادی برای رفع چالش ها و مسائل دریایی بنادر استان به منظور بهبود خدمات رسانی به مشتریان بررسی گردید .

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : طی سفر مهندس پسنده به مجتمع بندری امام خمینی(ره)، آخرین وضعیت دریایی این مجتمع  بزرگ بندری در بخش های مختلف خدمات رسانی به مشتریان به اطلاع وی رسید .

گرایلو در ادامه افزود : در نشست مشترک مدیرکل امور دریایی و هیأت همراه با مدیران حوزه ی دریایی بنادر استان خوزستان ، پس از بررسی چالش ها، مسائل و نیازهای بنادر خوزستان در امر خدمات رسانی به مشتریان ، راه های عملی و شیوه های مدیریتی به منظور ارتقاء کیفی و کمی خدمات رسانی به آنان و تسهیل در رفع مشکلات موجود ، برای تصویب نهایی در سازمان بنادر و دریانوردی ارائه گردید .

معاون دریایی و بندری ، بازدید میدانی از وضعیت شناورهای خدمات رسان و راهنمابر ، مشاهده ی روند های اجرایی در بخش های مختلف از جمله تعمیر و نگهداری ، بازرسی و کنترل کشتی ها ، آب نگاری و لایروبی را از دیگر برنامه های مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و هیأت همراه طی این سفر برشمرد .

گرایلو همچنین در تشریح اهداف این نشست های مشترک و بازدید ها که با حضور مسئولین و کارشناسان مربوطه انجام شد ، تمرکز بر چالش های بخش های مختلف حوزه دریایی ، برطرف کردن نارسایی و کمبود ها در این بخش ها و تدوین برنامه بودجه بندی برای هزینه کرد به منظور رفع کمبودها را از اهم این اهداف عنوان نمود .




مطالب مرتبط

استقرار تیم‌های امداد و نجات دریایی در گردشگاه‌های دریایی در پارک ساحلی بندرامام خمینی(ره) و مجیدیه ماهشهر و همچنین استقرار شناورهای ناجی و همیار ناجی ، نیروهای ناجیان غریق اداره کل در تمام مدت فعالیت قایق‌های تفریحی در محل‌های گردشگری دریایی مجاز از اهم این اقدامات برای ...

|

با هدف حمایت از تولید داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان ضمن بهره‌گیری از توان شرکت‌های فعال در این حوزه ۴ پروژه تعمیراتی در دو بخش تجهیزات مخابراتی و بندری انجام شد .

|

دسترسی سریع مراکز صنعتی و جمعیتی کشور به بندر امام خمینی(ره) به واسطه فاصله نزدیک و همچنین برخورداری از راه‌های مواصلاتی مناسب (جاده‌ای و ریلی) از جمله مزایای این بندر بزرگ تجاری به عنوان بندر کانونی تخلیه و بارگیری غلات و کالاهای اساسی کشور برای صاحبان کالا و بازرگانان می ...

|

با تلاش شبانه‌روزی بخش عملیات دریایی مجتمع بندری امام خمینی(ره) در سال گذشته بیش از ۱۴ هزار و ۸۹۰ ساعت خدمات راهنمایی و یدک‌کشی ایمن در قالب ۶۹۸۲ مورد عملیات به انواع کشتی‌های فله‌بر ، کانتینری ، تانکرهای حامل مواد شیمیایی و گازی متردد به اسکله‌های تأسیسات صنایع پتروشیمی ...

|

طی سال جاری انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در دو حوزه‌ی فعالیت‌های بندری ، تولیدی ، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است .

|

نظرات کاربران