در حال بارگذاری ...

رضایت کامل از بهره‌برداری آزمایشی باند جدید فرودگاه مهرآباد


فرودگاه بین‌المللی مهرآباد پتانسیل فراوانی برای توسعه و ارتقاء خدمات داشته و دارد زیرا بیش از یک‌سوم از پروازهای کشور از این فرودگاه انجام می‌شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، به‌دنبال بهره‌برداری آزمایشی باند بهسازی شده فرودگاه مهرآباد از ماه گذشته ٬ معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها از این باند بازدید و دستورات لازم برای بهره‌برداری کامل و رسمی از باند دوم پرترافیک‌ترین فرودگاه ایران را ارایه کرد .

سعید اکبری ؛ معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و حمید حاجی بیگی ؛ مدیرکل ایمنی و آتش‌نشانی طی بازدید از سطوح پروازی فرودگاه پایتخت ، اقدامات لازم برای بهره‌برداری از باند ۲۹ راست را یادآور شدند .

اکبری در بازدید از باند فرودگاه مهرآباد گفت : این باند به‌عنوان باند پروازی تمام بتنی از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است و در زمان بهره‌برداری آزمایشی آن در ماه گذشته ، رضایت صددرصدی خلبانان و بهره‌برداران از آن در نظرسنجی نمایان شد . فرودگاه بین‌المللی مهرآباد پتانسیل فراوانی برای توسعه و ارتقاء خدمات داشته و دارد زیرا بیش از یک‌سوم از پروازهای کشور از این فرودگاه انجام می‌شود . بنابراین ، همتی مضاعف در بهره‌برداری استاندارد و ایمن از سطوح پروازی را می‌طلبد .

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این بازدید علاوه بر روند اجرای پروژه باند بتنی ، از اداره ایمنی زمینی و تجهیزات آن بازدید کرد . اکبری هدف از این بازدید را بررسی وضعیت سیستم‌های مختلف هوانوردی ، رعایت استانداردها و فرآیند بهسازی باند ۲۹ بیان کرد .

حاجی بیگی مدیرکل ایمنی و آتش‌نشانی نیز در این بازدید ضمن بیان عملکرد تجهیزات جدید و معرفی قابلیت‌های بروزترین خودروهای آتش‌نشانی دنیا به معاون عملیات هوانوردی ، گفت : همواره فرودگاه مهرآباد نیروهای زبده و از جان‌گذشته‌ای داشته اما تأکید ما بر تجهیز این اداره است و در این راستا شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد .




مطالب مرتبط

برای تکمیل این ترمینال ، بخش‌های ‌نظامی و غیرنظامی و بخش‌های مختلف دولتی پای کار آمدند ، این پروژه با همکاری بخش دفاعی عملیاتی خواهد شد و روند پیشرفت مطالعات پروژه مثبت ارزیابی می‌شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه‌های اصفهان ، تبریز و ...

|

باید در حوزه حمل و نقل هوایی ، خدمات توسعه یابد و در بخش‌های مختلف و خدمات فرودگاهی و پروازی ، برای قائده پذیری این موضوع فرهنگ‌سازی شود تا هر کس بداند ، برای حمل و نقل چه قدر هزینه پرداخت کند ، ما نیز باید با ارائه خدمات مطلوب در این حوزه گام برداریم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : امروز با تلاش متخصصان مادر شرکت فرودگاه‌ها ، ...

|

در حال حاضر با در نظر گرفتن وضعیت جاری و حجم ترافیک هوایی و نیز تعداد فرودگاه‌های کشور ، حداقل نیاز به ۲۴۸ کنترلر جدید و جهت اجرای قوانین ملی و بر اساس استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری (ATCO) و انجام آن نیاز به ۳۰۰ کنترلر جدید است که با توجه به میانگین سنی کنترلرهای ترافیک ...

|

نظرات کاربران