در حال بارگذاری ...
  • لزوم رفع گلوگاه های تخلیه خطوط مانوری بندرعباس


    شرکت ها و صاحبان کالا در این زنجیره با برنامه ریزی مناسب و بر اساس تعداد واگن های بارگیری در مبدا شرایط تخلیه را فراهم و راه آهن ناحیه هرمزگان و اداره بازرگانی و معاونت سیر و حرکت نسبت به قبول و اعزام به موقع بر اساس برنامه تخلیه اقدامات لازم را انجام می دهند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن از اجرای برنامه افزایش ۲.۶ برابری تخلیه نیمه مکانیزه مواد معدنی در خطوط کلینگر بندرعباس در سال جاری ( معادل ۴.۱ میلیون تن) خبر داد .

    سید مرتضی علی احمدی مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن در خصوص جلسه هم اندیشی به منظور رفع گلوگاه های تخلیه خطوط مانوری بندرعباس ، گفت : این جلسه به منظور تحقق حمل بار ۵۷ میلیون تنی بار داخلی و همچنین افزایش ۲.۶ برابری تخلیه نیمه مکانیزه مواد معدنی در خطوط کلینگر بندرعباس در سال جاری ( معادل ۴.۱ میلیون تن) نسبت به سال گذشته ، برگزار شد .

    وی افزود : در این جلسه مقرر شد تا شرکت ها و صاحبان کالا در این زنجیره با برنامه ریزی مناسب و بر اساس تعداد واگن های بارگیری در مبدا شرایط تخلیه را فراهم و راه آهن ناحیه هرمزگان و اداره بازرگانی و معاونت سیر و حرکت نسبت به قبول و اعزام به موقع بر اساس برنامه تخلیه اقدامات لازم را انجام می دهند . وی بر تنظیم برنامه تخلیه و نظارت کامل راه آهن هرمزگان در جهت اجرای کامل طرح تاکید کرد .

    گفتنی است ؛ جلسه هم اندیشی به منظور رفع گلوگاه های تخلیه خطوط مانوری بندرعباس ، با حضور دبیر انجمن صنفی حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته ، مدیران عامل شرکت های حمل و نقل ریلی و با حضور مدیران کل راه آهن هرمزگان ، یزد و سیر و حرکت با هدف افزایش ظرفیت تخلیه خطوط کلینگر در اداره کل بازرگانی و بازاریابی داخلی برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راه آهن هرمزگان از افزایش میزان تخلیه محمولات ترانزیتی در این اداره کل خبر داد .

    |

           

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، خادمی با بیان اینکه از محل فروش نفت ۵.۹ میلیارد یورو برای تکمیل کریدورهای ریلی در نظر گرفته شده است ، گفت : این پروژه‌ها ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میعاد صالحی به ماده ۱۲ که حدود ۸ سال از آن می‌گذرد ، اشاره کرد و گفت : این موضوع در طول سنوات مختلف به دلایل ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، حجم حمل و نقل ریلی بین چین و روسیه همچنان در حال افزایش است . در نه ماهه اول سال ۲۰۲۳ ، بیش از ۱۲۸ میلیون تن بار از طریق ریل بین ...

    |

    نظرات کاربران