در حال بارگذاری ...

آغاز به کار دفتر نمایندگی کشتیرانی CMA CGM فرانسه در تهران


شرکت کشتیرانی فرانسه خدمات رسانی خود به ایران را در سال ۲۰۱۵ میلادی و با پهلوگیری یک فروند شناور در بزرگترین بندر کانتینری ایران در مصب تنگۀ هرمز - بندر شهید رجایی - از سر گرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، دفتر جدید نمایندگی سومین کشتیرانی غول جهان موسوم به CMA CGM فرانسه در تهران آغاز به کار کرد .

به نقل از وب سایت رسمی کشتیرانی CMA CGM فرانسه ، دفتر جدید نمایندگی این شرکت بزرگ در تهران با نام تجاری"CMA CGM پارس" از نخستین روز ماه می سال جاری میلادی گشایش یافت .

بر اساس این گزارش ، شرکت کشتیرانی فرانسه خدمات رسانی خود به ایران را در سال ۲۰۱۵ میلادی و با پهلوگیری یک فروند شناور در بزرگترین بندر کانتینری ایران در مصب تنگۀ هرمز - بندر شهید رجایی - از سر گرفت .

شایان ذکر است ، نخستین توافق همکاری بین CMA CGM و IRISL در سفر دکترحسن روحانی ، رئیس جمهوری کشورمان به پاریس و در ماه ژانویۀ سال ۲۰۱۶ میلادی در زمینۀ اشتراک ظرفیت شناورها ، عملیات مشترک در مسیرهای دریایی و همکاری در ترمینال های بندری به امضاء طرفین رسید .




مطالب مرتبط

در برآورد اولیه ، بنادر این استان به ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب لایروبی نیاز دارد .

|

یدک‌کش‌ها رکن اساسی عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی‌های ورودی به بنادر دارند و تعمیرات و آماده‌سازی آن‌ها از مهم‌ترین امور حفظ توان عملیاتی به شمار می‌رود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دومین نشست تخصصی مناطق ویژه اقتصادی بندری ، با هدف تدوین اهداف و برنامه های اجرایی سال ۱۴۰۳ ، در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید ...

|

از مجموع تخلیه و بارگیری ۷۵ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۳۲ تُن انواع کالا، ۲۶ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۶۵۴ تن کالاهای نفتی بوده است . از مجموع کالاهای جابه‌جا شده در این بازه زمانی ۳۴ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۳۵۴ تُن کالای غیرنفتی در این بندر بارگیری شده که در این بخش ۳۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال ...

|

سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان سازمان مرجع دریایی کشور شناخته می‌شود و این مهم در روح کنوانسیون‌های بین‌المللی که جمهوری اسلامی به آن‌ محلق شده نیز مشهود بوده و وظایفی به عنوان کشور صاحب بندر و پرچم برعهده دارد .

|

نظرات کاربران