در حال بارگذاری ...
  • صدور مجوز آزمایش اتومبیل خودران برای شرکت سامسونگ


    سامسونگ همیشه به عنوان یک عضو پشت صحنه در ساخت اتومبیل‌ها خودران نقش داشته و صفحه نمایش و حتی باتری برای این محصولات تولید می‌کرده است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، سامسونگ بیشتر به واسطه ساخت تجهیزات الکترونیکی شناخته می‌شود ، اما این شرکت کره‌ای در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند . به تازگی مشخص شده که سامسونگ در کنار ساخت موبایل ، تلویزیون ، یخچال ، ماشین لباسشویی می‌خواهد اتومبیل خودران هم تولید کند . بر اساس گزارشی که سایت The Investor منتشر کرده ، سامسونگ اجازه آزمایش اتومبیل خودران خودش را از دولت کشوره کره دریافت کرده است .

    البته گفته شده سامسونگ بیشتر قصد دارد سنسورهای مورد نیاز برای ساخت یک اتومبیل خودران را تولید کند و احتمال اینکه این شرکت واقعا بخواهد اتومبیل خودران تولید بسیار کم است .

    شرکت سامسونگ روی تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و یادگیری عمیق هم کار می‌کند تا بتواند کارایی اتومبیل‌های خودران را افزایش دهد . این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که خودرو در شرایط آب و هوایی بد رانندگی می‌کند .

    البته سامسونگ همیشه به عنوان یک عضو پشت صحنه در ساخت اتومبیل‌ها خودران نقش داشته و صفحه نمایش و حتی باتری برای این محصولات تولید می‌کرده است . حالا این شرکت تصمیم گرفته فعالیت خودش را در این حوزه افزایش دهد و در آینده نقش پررنگ‌تری در این حوزه ایفا می‌کند .




    مطالب مرتبط

    در پی دیدار رئیس دولت با کارگزاران نظام در ابتدای سال جاری ، مقرر شد تا حد امکان ، امور قابل واگذاری به استان ها واگذار شود ، از این رو از معاونت های ستادی انتظار می‌رود بررسی‌های لازم صورت پذیرد و در حد امکان امور به ادارات استانی واگذار شود .

    |

    مرکز مدیریت راه‌های کشور در راستای تسهیل عبور و مرور ، خدماتی به کاربران جاده‌ای در قالب سایت ۱۴۱، اپلیکیشن و سیستم پاسخگویی ۱۴۱ ارائه می‌کند و قرار است تا پایان سال جاری این سامانه‌ها بر اساس هوش مصنوعی به کاربران خدمت بدهند و کاربران جاده‌ای بتوانند از آخرین وضعیت ...

    |

    نظرات کاربران