در حال بارگذاری ...
  • ورود نخستین قطار باری از مبدأ انگلیس به چین


    لندن اینک پانزدهمین شهر اروپاست که از این سرویس ریلی جدید استفاده می کند که به نظر می رسد بازار بهتری نسبت به حمل و نقل هوایی و سریعتر از حمل و نقل دریایی باشد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، نخستین قطار باری از لندن پایتخت انگلیس و از طریق جاده باستانی ابریشم پس از سفری حدودا سه هفته‌ای به چین رسید .

    این قطار که دهم آوریل پایتخت انگلیس را ترک کرده بود ، پس از عبور از کشورهای فرانسه ، بلژیک ، آلمان ، لهستان ، بلاروس ، روسیه و قزاقستان حدود ساعت نه و نیم به وقت محلی وارد ایستگاه قطار «ایوو» Yiwu شد ، شهری با دو میلیون نفر جمعیت که در جنوب شانگهای واقع است .

    لندن اینک پانزدهمین شهر اروپاست که از این سرویس ریلی جدید استفاده می کند که به نظر می رسد بازار بهتری نسبت به حمل و نقل هوایی و سریعتر از حمل و نقل دریایی باشد ، هر چند این کاروان دو روز جلوتر از موعد مقرر از لندن حرکت کرده بود .

    جاده لندن - ایوو بیش از ۱۲ هزار کیلومتر است که دومین جاده طولانی جهان پس از خط ریلی است که سال ۲۰۱۴ بین این شهر و مادرید کشیده شد . خط ریلی که شهر لیون فرانسه را مستقیم به این شهر چین وصل می کند ، نیز سال گذشته میلادی افتتاح شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت ۲۹۰ میلیون تنی بنادر کشور ، ‌اظهار داشت : ظرفیت مناسبی در حوزه کشتیرانی با توجه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی افزود : باید در حوزه حمل و نقل هوایی ، خدمات توسعه یابد و در بخش‌های مختلف و خدمات ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه آهن کرمان از اصلاح خطوط و نصب سوزن‌های سایت تخلیه و بارگیری بوتیا در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و پیشگیری از ...

    |

    قطارهای باری چین - اروپا ، از سال ۲۰۱۱ تاکنون ، بیش از ۷۷۰۰۰ سفر را انجام داده و ۷.۳۱ میلیون TEU کالا را حمل کرده و ۱۱۲ شهر در چین ، ۲۱۷ شهر در ۲۵ کشور اروپایی و بیش از ۱۰۰ شهر در ۱۱ کشور آسیایی را در طول مسیرها به هم متصل کرده است .

    |

    نظام بهره‌برداری در ۲۰ سال گذشته با نقطه مطلوب فاصله داشته است و می‌خواهیم این روند را ارتقاء دهیم . ما باید به سمت برنامه‌ای شدن قطارهای باری برویم آن هم به نحوی که یک قطار متشکل از واگن‌های فقط یک شرکت باشد و نه واگن‌های شرکت‌های مختلف که فاز اول اجرای آن آغاز شده است .

    |

    نظرات کاربران