در حال بارگذاری ...
  • مسدود شدن محور اشنویه - پیرانشهر بر اثر سیل


    در شهرستان ارومیه پل ۱۵ متری محور راژان - زیوه، پل چهار دهنه ۱۰ متری گلستانه و پل بخش سیلوانه تخریب شدند و خساراتی نیز به پل مارمیشو وارد شده است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بارش در استان به پایان رسیده است ، از تخریب سه دهنه پل در ارومیه و انسداد محور اشنویه - پیرانشهر خبر داد .

    عبدالحسین علی‌اکبری ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی عنوان کرد : پس از ۴۸ ساعت بارندگی ، ساعتی پیش بارش در استان به پایان رسید در حالیکه سیل منجر به انسداد محور اشنویه - پیرانشهر و آبگرفتگی در محور محمدیار شده و از میان شهرستان‌های استان ، روستاهای ارومیه بیشترین درگیری را با سیل داشته‌اند .

    علی‌اکبری با اشاره به آبگرفتگی در ۶۰ روستای آذربایجان غربی از تخریب سه دهنه پل به دنبال وقوع سیل خبر داد و گفت : در شهرستان ارومیه پل ۱۵ متری محور راژان - زیوه، پل چهار دهنه ۱۰ متری گلستانه و پل بخش سیلوانه تخریب شدند و خساراتی نیز به پل مارمیشو وارد شده است .

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از حضور و تلاش راهداران برای امدادرسانی و بازگشایی محورهای روستایی و نیز محور اشنویه - پیرانشهر خبر داد .




    مطالب مرتبط

    کمیسیون‌ ویژه ماده ۱۲ ، پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی هم‌راستا و در تکمیل زنجیره نظارت‌های سازمانی و با هدف رعایت قوانین و مقررات حمل و نقلی در بازه زمانی اجرای طرح نوروزی و اطمینان‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران فعال است .

    |

    روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، همزمان با اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ (از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲) دریافت اطلاعات مسافران حمل‌ و نقل جاده‌ای در پایانه‌های فروش حضوری ...

    |

    میزهای ارتباطات مردمی ، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات با محوریت مسئولان بازرسی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر کشور در حال فعالیت هستند . فعالیت میزهای ارتباطات مردمی ، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات از ابتدای اجرای طرح نوروزی در روز ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ...

    |

    گذرگاه مرزی لطف‌آباد شهرستان درگز در ۹۰ کیلومتری جنوب عشق‌ آباد پایتخت ترکمنستان قرار دارد و فاصله این گمرک و پایانه مرزی با شهر درگز در شمال خراسان رضوی ۲۲ کیلومتر و با مشهد ۲۹۶ کیلومتر است .

    |

    نظرات کاربران