در حال بارگذاری ...
  • افتتاح پروژه بزرگراه دیلم به گناوه در هفته آینده


    پروژه بهسازی محور گناوه - گوره - گچساران با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال و در دو قطعه و توسط دو پیمانکار با مشارکت وزارت نفت در حال اجراء است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : پروژه بزرگراه دیلم به گناوه که ۵۷ کیلومتر طول دارد علاوه بر قرار داشتن ۱۵ کیلومتر آن زیر بار ترافیک ، در سفر هفته آینده رئیس جمهور به بوشهر ۳۳ کیلومتر دیگر آن افتتاح می‌شود .

    فرزاد رستمی با بیان اینکه در تمامی محورهای اصلی استان بوشهر طرح بزرگراهی فعال است اظهار داشت : طرح‌های راهسازی بزرگراهی در محورهای اصلی استان بوشهر یا اجراء شده و یا در حال اجراء است که روند ساخت آن مطلوب است .

    وی با بیان اینکه بزرگراه اهرم ، برازجان ، گناوه و دیلم یکی از مهم‌ترین طرح‌های بزرگراهی است تصریح کرد : پروژه اهرم - برازجان - گناوه - دیلم ، برآورد اولیه و اعتبار پیش بینی شده برای اجرای آن ۲۱۸ میلیارد تومان است که بخشی از اعتبارات تخصیص یافته است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد : پروژه بهسازی محور گناوه - گوره - گچساران با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال و در دو قطعه و توسط دو پیمانکار با مشارکت وزارت نفت در حال اجراء است .

    رستمی، با بیان اینکه محور بزرگراهی دیلم به گناوه از جاده‌های پرتردد استان بوشهر است خاطر نشان کرد : تعداد تصادفات در این جاده سبب شد برای افزایش ایمنی آن به چهار خطه تبدیل شود که این پروژه در حال اجراء است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر  اعتبار پروژه یاد شده را ۷۰ میلیارد تومان دانست و گفت : این بزرگراه درمجموع ۵۷ کیلومتر طول دارد و تاکنون ۱۵ کیلومتر آن تکمیل شده و در سفر رئیس جمهور به بوشهر ۳۳ کیلومتر و در مجموع ۴۸ کیلومتر این محور ۵۷ کیلومتری زیر بار ترافیک می‌رود .

    رستمی پروژه خروجی دوم بوشهر را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد : عملیات احداث خروجی دوم بوشهر در مسیر گزبلند به شیف به طول ۲۴ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۷۶۰ میلیارد ریال و در سه قطعه و توسط سه پیمانکار در حال اجراء است .




    مطالب مرتبط

    با مساعدت استاندار آذربایجان‌غربی ، این استان ، نخستین استان کشور در جذب اعتبارات تهاتر نفت برای اجرای طرح‌های راهسازی است و طی سال ۱۴۰۲ ، حدود یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل تهاتر نفت برای تأمین اعتبارات پروژه‌های راهسازی آذربایجان غربی پرداخت شده‌ است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی وساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : مشکلات و مسایل اجرای پنج پروژه مهم راهسازی در کمیته فنی این ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ بازدید استاندار بوشهر از طرح وفاق شهرستان دیر مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی عملیات اجرایی ...

    |

    طول این سه قطعه حدود ۴۰ کیلومتر است که از میدان بندر ریگ به سمت بوشهر آغاز خواهد شد و پیمانکاران این سه قطعه در حال تجهیز کارگاه و استقرار ماشین آلات راهسازی هستند .

    |

    تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی موجب تسهیل امور و اجرای سریع پروژه‌های راهسازی شده و زمینه توسعه‌ راه‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی را سرعت می‌بخشد .

    |

    نظرات کاربران