در حال بارگذاری ...

فرود دومین ایرباس ۳۳۰ فوق مدرن در فرودگاه مهرآباد


هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دوران پسابرجام قرارداد خرید ۲۰۰ فروند هواپیما را با شرکت های ایرباس، بوئینگ و ای تی آر قرارداد امضا کرده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، سومین هواپیمای فوق مدرن پسا برجامی و دومین ایرباس ۳۳۰ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران امروز راس ساعت ۵:۳۵ دقیقه بعد از ظهر بر روی باند فرودگاه مهرآباد نشست .

امروز شنبه ۵ فرودین ۹۶ امروز سومین هواپیمای پسابرجامی از خانواده ایرباس ۳۳۰ سری ۲۰۰ راس ساعت ۱۷:۳۵ دقیقه وارد کشور شد .

این هواپیما دومین ایرباس ۳۳۰ است که بر اساس خرید ۱۰۰ فرورند هواپیما از ایرباس تحویل هما داده شده است و امروز با حضور فرهاد پرورش مدیرعامل ایران ایر (هما) به زمین فرودگاه مهرآباد نشست .

گفتنی است ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دوران پسابرجام قرارداد خرید ۲۰۰ فروند هواپیما را با شرکت های ایرباس، بوئینگ و ای تی آر قرارداد امضا کرده است .




مطالب مرتبط

در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

|

         

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

|

برای تکمیل این ترمینال ، بخش‌های ‌نظامی و غیرنظامی و بخش‌های مختلف دولتی پای کار آمدند ، این پروژه با همکاری بخش دفاعی عملیاتی خواهد شد و روند پیشرفت مطالعات پروژه مثبت ارزیابی می‌شود .

|

نظرات کاربران