در حال بارگذاری ...

لزوم ثبت نام رانندگان خودروهای باری در سامانه (utcms.ir)


سهمیه گازوئیل رانندگانی که در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند از اول فروردین سال ۹۶ کاهش می‌یابد و به تدریج از سهمیه سوخت رانندگان و مالکین خودروهایی که در طرح ثبت نام نکرده اند، کاسته خواهد شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت : سهمیه گازوئیل رانندگانی که در سامانه utcms.ir ثبت‌نام نکرده‌اند از اول فروردین سال ۹۶ کاهش می‌یابد .

شهرام آدم‌نژاد معاون برنامه‌ریزی این سازمان و سخنگوی " کارگروه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش " با اعلام خبر فوق ، اظهار داشت : با توجه به این که رانندگان خودروهای باری تا ۲۵ اسفندماه فرصت دارند که با مراجعه به سایت utcms.ir ثبت نام کنند و رانندگان یا مالکین خودروهای باری که در حمل بار درون شهری فعالیت می‌کنند ملزم هستند ، پیش از اتمام موعد مقرر اطلاعات خود را در سایت وارد کنند .

وی در تشریح تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش در روزهای گذشته ، تاکید کرد : با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده ، سهمیه گازوئیل رانندگانی که در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند از اول فروردین سال ۹۶ کاهش می‌یابد و به تدریج از سهمیه سوخت رانندگان و مالکین خودروهایی که در طرح ثبت نام نکرده اند، کاسته خواهد شد .

آدم نژاد مدیریت بر مصرف ناوگان حمل‌ونقل عمومی را برای صنعت حمل‌ونقل و اقتصاد کشور امری ضروری دانست  و تاکید کرد : موضوع سوخت و انرژی امانتی است متعلق به نسلهای حاضر و آینده، لذا لازم است برای مصرف آن برنامه‌ریزی و مدیریت نمود، چنانچه از زمان تشکیل کارگروه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش این امر به شایستگی انجام و اجرا گردیده است .

وی در پایان توضیحات خود از همراهی و همکاری سازمان‌های ذیربط در بحث مصرف سوخت ، تشکلهای صنفی حمل‌و‌نقل و به ویژه رانندگان تلاشگر و زحمت‌کش ناوگان عمومی حمل‌ونقل کشور قدردانی و تقدیر کرد.

 




مطالب مرتبط

هم‌اینک در حوزه شمال سیستان‌ و بلوچستان ۶۴ شرکت حمل‌ونقل ، ۳ پایانه مسافری ، ۹۷۳ ناوگان اتوبوسی و ۲ هزار و ۴۳۵ راننده مسافری فعال در حال ارائه خدمات به مسافرین محترم هستند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

ظرفیت پیشبینی شده در ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر به طور کامل برای خدمت رسانی به مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ آماده هستند .

|

با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان بخصوص در ایام طرح نوروزی ، از طریق ایجاد غرفه ها ، استراحتگاه‌ها و مجتمع های خدمات بین راهی، برای اجرای کمپین ۳۰-۶۰ و انتقال مفاهیم ایمنی به مسافران در جهت حفظ سلامت و پیشگیری از حوادث جاده‌ای اقدام می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی مراسمی سند نشست همکاری‌های مشترک حمل ونقل بین‌المللی جاده‌ای میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و حکومت سرپرست ...

|

نظرات کاربران