در حال بارگذاری ...

افتتاح پروژه های راه روستایی در شهرستان دشتستان


راه روستایی طلحه – شاه‌پسر مرد به طول چهار کیلومتر با دو دستگاه پل ، ۳۰ هزار متر خاک‌برداری و ۲۰ هزار متر خاک‌ریزی با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،‌ به مناسبت دهه مبارک فجر روز پنجشنبه پروژه راه روستایی طلحه - شاه‌پسر مرد در شهرستان دشتستان در آئینی با حضور استاندار بوشهر ، مشاور وزیر راه و شهرسازی و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد ، این در حالیست که در آیینی با حضور مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت نفت ، عملیات اجرایی پروژه جاده ساحلی کنگان به دیر با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر آغاز شد .

مصطفی سالاری استاندار بوشهر در آیین افتتاح راه روستایی طلحه - شاه‌پسر مرد در شهرستان دشتستان گفت : تلاش مجموعه راه استان به‌ویژه در حوزه راه و شهرسازی در راستای توجه دولت به روستائیان و عشایر بسیار ستودنی است . استان بوشهر در مقایسه با بسیاری از استان‌ها در حوزه راه وضعیت بسیار خوبی دارد ولی انتظار داریم که به شرایط دلخواه برسیم .

فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : راه روستایی طلحه – شاه‌پسر مرد به طول چهار کیلومتر با دو دستگاه پل ، ۳۰ هزار متر خاک‌برداری و ۲۰ هزار متر خاک‌ریزی با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید .

همچنین مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در آیین افتتاح پروژه جاده ساحلی کنگان به دیر گفت : پروژه ساحلی کنگان به سمت دیر به طول ۹ کیلومتر با عرض ۳۴/۶۰ متر احداث می‌شود . اعتبار در نظر گرفته شده است برای اجرای این پروژه ۵۰۰ میلیارد ریال است که وزارت نفت و استانداری بوشهر آن را تأمین می‌کنند . این پروژه در ۲ قطعه اجرا می‌شود که قطعه اول آن به طول ۴/۸۰۰ کیلومتر با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال از کنگان آغاز شده است و قطعه دوم آن نیز از سمت شهرستان دیر اجرا خواهد شد .

معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت : پروژه جاده ساحلی کنگان به دیر که به جاده وفاق معروف است دارای ارزش بالایی برای این شهرستان‌هاست . بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر اینکه فاصله این ۲ شهرستان را به ۹ کیلومتر کاهش می‌دهد در ضلع غربی آن کاربری گردشگری تعریف شده و فرصت جدیدی برای این منطقه ایجاد خواهد کرد.




نظرات کاربران