در حال بارگذاری ...
  • انجام پروازهای فرودگاه تبریز و ایلام در دمای ۵- درجه


    بر اساس تابلوی اعلامی پروازهای فرودگاه تبریز به نظر می رسد درصد پروازهای عصر این فرودگاه که با تاخیر انجام می شود بیشتر است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، با وجود ادامه بارش برف در فرودگاه‌های تبریز و ایلام و رسیدن دمای باند به منفی پنج و منفی چهار درجه ، پروازهای این دو فرودگاه در حال انجام است .

    فعالیت برخی فرودگاه‌های کشور در سرمای شدید و همزمان با بارش برف و باران ، ادامه دارد . فرودگاه تبریز با دمای منفی پنج درجه سانتیگراد هم چنان فعال است و پروازها طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ادامه دارد .

    تمام پروازهای صبح فرودگاه تبریز طبق برنامه ابتدایی پرواز کرده‌اند اما در برنامه‌هایی که از ساعت ۱۲ به بعد اعلام شده ثبت چند تاخیر و البته لغو یکی از پروازهای هواپیمایی آتا به مقصد مشهد اعلام شده است .

    بر اساس تابلوی اعلامی پروازهای فرودگاه تبریز به نظر می رسد درصد پروازهای عصر این فرودگاه که با تاخیر انجام می شود بیشتر است .

    فرودگاه ایلام نیز که دمای روی باند آن به منفی چهار درجه رسیده است ، در شرایطی به کار خود ادامه می‌دهد که پرواز ساعت ۱۰:۰۵ تهران به ایلام شرکت هواپیمایی آسمان به علت دید زیر ۷۰۰ متر لغو شد .

    هم چنین براساس اعلام روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) درحال حاضر هیچ محدودیتی برای مدیریت پروازها وجود ندارد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست مشترک بهزاد ندیری مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) با مهران عزیزیان عضو هیات مدیره و معاون ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

    |

    شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمادگی دارد هرگونه درخواست افزایش پرواز را از سوی شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمای کشوری بررسی و موافقت نماید .

    |

    توسعه فرهنگ "هوانوردی عمومی" از مهم ترین رویکردهای اداره فرودگاه های استان است که در همین راستا هم اکنون "شرکت درنا آسمان" نیز در حوزه آموزش خلبانی هواپیماهای فوق سبک و انجام پروازهای تفریحی در فرودگاه تبریز فعالیت می کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نخستین دقایق و ساعات سال تحویل از مرکز ...

    |

    نظرات کاربران