در حال بارگذاری ...

۶میلیارد تومان اعتبار جهت انجام پروژه‌های راه آهن جنوب شرق


نامگذاری میدانی در شهر زاهدان به نام میدان راه آهن و نصب دیزل قطار در آن ، تغییر سر درب اداره کل ، محوطه سازی ، زیباسازی و افزایش ایستگاه مسافری را از جمله اقدامات راه آهن جنوب شرق عنوان شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، سرپرست راه آهن جنوب شرق در دیدار با تجار عضو اتاق بازرگانی استان گفت : در سایر مسیرهای ریلی کشور با توجه به حجم بار ترانزیتی تخفیفاتی ویژه این قشر در نظر گرفته شده است بگونه ای که با افزایش حجم بار میزان تخفیفات از روند صعودی برخوردار خواهد شد .

مجید ارجونی افزود : زمان جابجایی نرخ و امنیت بار سه شاخصه مهم تجار و بازرگانان جهت انتخاب نوع ناوگان حمل یار به شمار می رود که در این خصوص با مذاکرات صورت گرفته با مدیران ریلی کویته پاکستان پیگیری های لازم جهت رفاه این قشر در حال انجام است .

وی ضمن تاکید بر خروج حمل و نقل ریلی استان از وابستگی به سایر نقاط کشور سرمایه گذاری تجار عضو اتاق بازرگانی جهت تاسیس شرکت حمل و نقل ریلی در استان را خواستار شد .

وی همچنین نامگذاری میدانی در شهر زاهدان به نام میدان راه آهن و نصب دیزل قطار در آن ، تغییر سر درب اداره کل ، محوطه سازی ، زیباسازی و افزایش ایستگاه مسافری را از جمله اقدامات راه آهن جنوب شرق عنوان کرد .

ارجونی در ادامه دیدار با بیان اینکه بالغ بر ۶ میلیارد تومان جهت پروژه های عمرانی راه آهن جنوب شرق اختصاص یافته است از اجرای موزه راه آهن جهت معرفی آثار فرهنگی و میراث تاریخی استان در این اداره کل خبر داد .




مطالب مرتبط

با جابه‌جایی حدود ۲۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافری راه آهن جنوب شرق ، حدود پنج‌هزار خودرو از سطح جاده‌های سیستان و بلوچستان حذف شد و کاهش ترافیک و سوانح جاده‌ای را به‌ دنبال داشتیم .

|

       

|

       

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، خادمی با بیان اینکه از محل فروش نفت ۵.۹ میلیارد یورو برای تکمیل کریدورهای ریلی در نظر گرفته شده است ، گفت : این پروژه‌ها ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میعاد صالحی به ماده ۱۲ که حدود ۸ سال از آن می‌گذرد ، اشاره کرد و گفت : این موضوع در طول سنوات مختلف به دلایل ...

|

نظرات کاربران