در حال بارگذاری ...
  • تمایل کشتیرانی هند برای خرید کشتی های سوئزماکس


    بخش تانکری شرکت Shipping Corp که مسئولیت تامین بیش از نیمی از درآمد آن را بر عهده دارد ، اگرچه در سه ماهه دوم سال مالی نتایج ضعیف تری را نشان داد اما جزو بخش های سودده این شرکت به شمار می رود .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، کشتیرانی دولتی هند از تمایل خود برای خرید کشتی های سوئزماکس و گازبر های LPG کارکرده خبر داد .

    شرکت کشتیرانی هندی Shipping Corp به منظور توسعه ناوگان خود از خرید کشتی های تانکر و گازبر دست دوم یا کارکرده سخن به میان آورد و در همین راستا از تصمیم برای خرید یک فروند کشتی تانکر سوئز ماکس ۱۱ ساله خبر داد و از ذکر تعداد کشتی هایی که طبق برنامه ریزی ها قصد خرید دارد، خودداری کرد . با پیوستن این کشتی به کشتیرانی هند ، ناوگان این شرکت از تنوع مناسبی از کشتی های بزرگ متوسط و کوچک به همراه کشتی های سوئزماکس و افراماکس و نفتکش های غول پیکر بهره می برد.

    در حال حاضراین شرکت از وجود دو فروند کشتی گازبر LPG به ظرفیت ۱۷ هزار و ۶۰۱ DWT در ناوگان خود بهره می برد و به صورت مشترک از سه فروند تانکر حمل گاز مایع به ظرفیت ۱۳۸ هزار و ۱۵۵ هزار cu m به صورت مشترک برخوردار است . شرکت  Shipping Corp  همچنین در صدد خرید یک فروند گازبر بنزین مایع دست دوم با عمر ۱۰ تا ۱۵ سال است . این شرکت همچنین ۱۷ فروند فله بر و پنج کانتینربر را در ناوگان خود جای داده است.

    به هر حال شرکت  Shipping Corp در پایان سه ماهه دوم سال جاری مالی منتهی به ۳۰ سپتامبر از ضرر ۲۰۰ میلیون روپیه ای معادل ۲.۹ میلیون دلار خبر داده است و این در حالیست که این شرکت سود خالص ۱.۶ میلیارد روپیه را در مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسانده بود . درآمد این شرکت نیز از ۱۰.۹ میلیارد روپیه به ۷.۵۹ میلیارد در مدت زمان نامبرده رسید که صرف هزینه ۷.۶۶ میلیارد روپیه ای این شرکت شد .

    بخش تانکری شرکت Shipping Corp نیز که مسئولیت تامین بیش از نیمی از درآمد آن را بر عهده دارد ، اگرچه در سه ماهه دوم سال مالی نتایج ضعیف تری را نشان داد اما جزو بخش های سودده این شرکت به شمار می رود .




    نظرات کاربران