در حال بارگذاری ...
  • عملیات زیرسازی آسفالت در محور روستایی بادیانلی - سویجق


    پیمانکار مرتبط هم اینک در حال تسطیح و رگلاژ (مسطح کردن)، و نهایی کردن عملیات خاکی است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی، به تدریج شن ریزی آن را آغاز خواهد کرد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی گلستان از اجرای عملیات زیرسازی برای آسفالت محور روستایی بادیانلی- سویجق در حاشیه نوار مرزی استان در شهرستان مراوه تپه خبر داد.

    علی اکبر شاهینی گفت: سویجق – بادیانلی محوری روستایی است که دو آبادی ترکمن نشین سویجق و بادیانلی را در جنوب مراوه تپه به یکدیگر متصل می کند . نبود مدرسه در روستای بادیانلی و تحصیل دانش آموزان این روستا در مدرسه روستای سویجق و تسهیل آمد و شد دانش آموزان و اهالی روستا ، و مهم تر از آن؛ توسعه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان از اهداف اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت محور بوده که در دستور کار اداره نظارت بر راه های روستایی اداره کل قرار گرفت.

    شاهینی ادامه داد : زیرسازی و آسفالت جاده بادیانلی - سویجق در طول ۲/۱ کیلومتر و طی قراردادهای کاری با پیمانکاران مرتبط در دست اجراست .

    وی با اشاره به اینکه عملیات خاکبرداری و خاکریزی محور تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، گفت : ۱۹ هزار و ۸۴۰ مترمکعب خاکبرداری و دو هزار و ۲۰۰ متر مکعب عملیات خاکریزی، حجم اقدامات انجام شده تا این مرحله می باشد .

    شاهینی ، احداث یک پل باکسی به طول ۱۳ متر و انعقاد قرارداد شن ریزی و احداث یک فقره آبروی لوله ای نمره ۱۰۰ را از اقدامات دیگری دانست که در محور به مرحله اجرا درآمده است . پیمانکار مرتبط هم اینک در حال تسطیح و رگلاژ (مسطح کردن)، و نهایی کردن عملیات خاکی است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی، به تدریج شن ریزی آن را آغاز خواهد کرد.

    شاهینی، اعتبار هزینه شده فعلی را تا این مرحله از کار ، یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال ذکر کرد و گفت که برای سال ۹۵ هم مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از محل منابع استانی برای این محور مصوب شده است .

    شهرستان مراوه تپه بیشتر از ۶۰ هزار نفر جمعیت و حدود ۵۸۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که بیش از ۴۸۰ کیلومتر آن روستایی است .   




    مطالب مرتبط

    با هدف بررسی و آشنایی با رویکردهای سایر کشورها سه سخنرانی علمی و تخصصی با حضور مدیر توسعه مدل حمل و نقل ایالت نیوساوت ولز استرالیا، مسئول ارشد مدل‌سازی حمل و نقل COWI دانمارک ، مسئول ارشد مدل‌سازی حمل و نقل SMEC استرالیا در خصوص مدل‌های فعالیت مبنا در مطالعات جامع حمل و نقل ، ...

    |

    این محور از ترانزیت بار و مسافر به شمال شرق کشور و آسیای میانه از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از محورهای ارتباطی زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ بازگشایی قطعه اول محور دولت آباد - تربت حیدریه با حضور معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ...

    |

    نظرات کاربران