در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۴۳ درصدی قطعه ۲ محور دشت ارژن – تنگ ابوالحیات


    محور قائمیه – نورآباد یکی از پرترافیک‌ترین محورهای کشور است و از نقاط پرتصادف استان است و نیاز به اقدامات گسترده‌ای در جهت اتمام پروژه است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت : پروژه احداث باند دوم محور دشت ارژن تنگ ابوالحیات در دو قطعه در دست اجرا است و از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

    فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس در جریان بازدید از روند احداث باند دوم محور دشت ارژن – تنگ ابوالحیات افزود : این پروژه در دو قطعه در دست اجرا است قطعه ۱ به طول ۹ کیلومتر و قطعه ۲ به طول ۱۱ کیلومتر و هر دو قطعه فعال است.

    وی در خصوص وضعیت فنی این پروژه تصریح کرد: عملیات خاکی فعال و عملیات ابنیه فنی و پل‌سازی کمی کند است که برای تسریع در پروژه تأکید و دستوراتی صادر شد. یک دستگاه تونل در قطعه یک به طول ۴۰۰ متر در این پروژه وجود دارد که ۲۰۰ متر آن حفاری شده و مابقی نیز در دست اجرا است.

    مدیرکل راه و شهرسازی فارس در خصوص پیشرفت فیزیکی قطعه بزرگراه دشت ارژن – تنگ ابوالحیات افزود : این قطعه توسط موسسه فجر در دست اجرا است و ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد . پیشرفت فیزیکی قطعه ۲ ، ۴۳ درصد است و توسط شرکت راه و ساختمان جونک در دست اجرا است.

    در ادامه این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی فارس به همراه مهندس غلامی مدیر حوزه ساخت و توسعه راه‌ها در استان فارس و مهندس زاهدی مدیریت ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی فارس از پروژه بزرگراه قائمیه – نورآباد نیز بازدید کردند و از نزدیک مشکلات پروژه را بررسی و دستورات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه صادر شد.

    شایان ذکر است که محور قائمیه – نورآباد یکی از پرترافیک‌ترین محورهای کشور است و از نقاط پرتصادف استان است و نیاز به اقدامات گسترده‌ای در جهت اتمام پروژه است.




    مطالب مرتبط

    افتتاح ۶۲ کیلومتر راه و بزرگراه در استان آذربایجان غربی ، ۵۵ کیلومتردر استان بوشهر ، ۶۸ کیلومتر در استان خراسان جنوبی ، ۹۷ کیلومتر در استان کرمان ، ۵۱ کیلومتر در استان خوزستان ، ۶۸ کیلومتر در استان مرکزی ، ۵۰ کیلومتر در استان چهارمحال و بختیاری ، ۱۴ کیلومتر در استان خراسان ...

    |

    خوشبختانه با نگاه ویژه دولت و پیگیری‌های مستمر مسئولین ذیربط اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان ساری در دست اجرا بوده که امیدواریم این تلاش‌ها با تعامل به بار بنشیند تا به فضل خداوند شاهد ایجاد راه‌های دسترسی ایمن و مناسب برای روستاییان ...

    |

    ۳۱ کیلومتر از این بزرگراه در محدوده بنارویه تا گردنه دارابی از سوی شرکت ساخت و توسعه پیمان سپاری شده است و با توجه به تخصیص اعتبارات ۱۳ کیلومتر از مسیر در محدوده روستای بریز به عنوان اولویت اول اجرایی شده است .

    |

    تکمیل ۲۰ کیلومتر باقیمانده از محور ١٨٠ کیلومتری میانه - میاندوآب ، محور قزوین - الموت به طول ۶۲ کیلومتر ، از مهمترین برنامه هایی است که در شرکت ساخت در برنامه تکمیل قرار دارد .

    |

    نظرات کاربران