در حال بارگذاری ...

صندوق پس انداز راه‌آهن شتاب دهنده اقتصاد ریلی کشور


افرادی که برای کسب و کار صندوق پس انداز وارد شده و راهکارهای مختلف را جهت کسب سود بیشتر ارائه می دهند ، باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که موجب توسعه فعالیت ها و سودآوری واقعی در این صندوق شوند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن ضمن معرفی مدیرعامل صندوق پس انداز راه‌آهن گفت : این صندوق در بخش ناوگان و فنی‌ و‌ زیربنایی می تواند راه‌آهن را حمایت های مالی کند و به تعبیری صندوق شتاب دهنده اقتصاد ریلی کشور باشد .

سعید محمدزاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل صندوق پس انداز راه آهن ، با بیان اینکه در برنامه پنج ساله ششم توسعه باید سهم جابجایی بار با شبکه ریلی کشور به ۳۰ درصد افزایش یابد ، افزود : ظرف ۵ سال آینده رسیدن به این سهم بسیار سخت است ، اما معتقدم با حمایت صندوق پس انداز راه آهن از بخش ناوگان و جذب مشتریان بیشتر می توانیم به این سهم برسیم .

وی اعلام کرد: صندوق پس‌انداز راه‌آهن ، مجموعه اقتصادی بالنده و شتاب دهنده است که در بخش ناوگان و فنی و زیربنایی می تواند راه آهن را حمایت های مالی و به تعبیری صندوق شتاب دهنده اقتصاد ریلی کشور باشد و به هر میزان این صندوق فعالیت اقتصادی و کسب و کار بیشتری داشته باشد، به طور حتم خانواده راه آهن از سود و منفعت آن بهره مند خواهند بود.

محمدزاده با بیان اینکه انتظار ما از صندوق این است که برای توسعه کسب و کار بیش از گذشته تلاش کند، اظهار داشت : افرادی که برای کسب و کار صندوق پس انداز وارد شده و راهکارهای مختلف را جهت کسب سود بیشتر ارائه می دهند ، باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که موجب توسعه فعالیت ها و سودآوری واقعی در این صندوق شوند . ما باید در مساله و مفهوم اقتصاد حل‌ونقل به یکدیگر کمک کنیم و صندوق نیز در این راستا می‌تواند کمک و یاور راه آهن شود.

 




مطالب مرتبط

شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

|

سیستم ترمز ۸۰۰۰ واگن باری در شبکه ریلی پارسال بهسازی شد . در سنوات اخیر به دلیل نبود منابع مالی حدود یک سوم واگن‌های در سیر بدون داشتن ترمز در ۱۰ الی ۲۰ سال اخیر سیر می‌کردند . نحوه سیر بدین گونه بود که اگر یک قطار با ۴۰ واگن باردار حرکت می‌کرد و مسیر دارای شیبی است که نیاز به ...

|

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به عنوان بندر کانونی حمل و نقل کالاهای اساسی از ظرفیت‌های بسیار مطلوبی جهت بهره‌گیری از شبکه ریلی برخوردار بوده است .

|

همه کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در این ایام مشغول فعالیت خواهند بود که باید نتیجه این خدمات برای مردم محسوس و ملموس باشد و رضایت اجتماعی به‌همراه داشته‌باشد .

|

نظرات کاربران