در حال بارگذاری ...
  • جلب رضایت مسافرین و ارتقای خدمات با طرح شبکه سیر


    اجرای این آیین نامه فراتر از یک تکلیف اداری در سازمان است و ابعاد و اثرات گسترده‌ای در سطح ملی دارد که ناشی از سیاست‌ها و اولویت‌های تعیین شده در زمینه‌ ارتقای ایمنی و حفظ حقوق شهروندان و مسافران است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر کل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هدف از اجرای طرح شبکه سیر را جلب رضایت مسافرین و ارتقای خدمات عنوان کرد .

    حمیدرضا شهرکی ثانوی ، مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهدای و حمل و نقل جاده‌ای در همایش تبیین ضوابط حمل و نقل مسافر و هماهنگی اجرای طرح شبکه سیر گفت : براساس ضوابط جدید تاسیس و بهره برداری شرکت‌های مسافربری ، متقاضیان سرمایه گذاری و فعالیت در بخش حمل ونقل مسافر می‌توانند تحت ضوابط تعیین شده یک شرکت بزرگ با چند شعبه و نمایندگی در سراسر کشور تاسیس کنند و یا از طریق انعقاد قرارداد با شرکت‌های فعال به عنوان نماینده یا شعبه‌ای از این شرکت‌ها فعالیت کند .

    مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اظهار کرد: اجرای این آیین نامه فراتر از یک تکلیف اداری در سازمان است و ابعاد و اثرات گسترده‌ای در سطح ملی دارد که ناشی از سیاست‌ها و اولویت‌های تعیین شده در زمینه‌ ارتقای ایمنی و حفظ حقوق شهروندان و مسافران است .

    وی با اشاره به اینکه در ضوابط جدید تاسیس و بهره‌برداری شرکت‌های مسافربری ، فضای جدید برای ورود سرمایه‌گذاران و جلب رضایت مسافران فراهم شده است، تصریح کرد : ما همواره به دنبال برنامه‌هایی هستیم که از توان بخش غیردولتی در ارتقای سطح خدمات بیشتر بهره گرفته و فضای مناسب کسب و کار ایجاد شود و براین اساس ساماندهی حمل توشه غیرهمراه مسافر ، بغل نویسی وسایل نقلیه عمومی مسافربری ، شناسایی خط سیر یا کریدورهای حمل‌ونقل عمومی ، بررسی توزیع سفر و تحلیل ترافیکی محورها از جمله سایر اقدامات حوزه حمل‌ ونقل مسافربری است که در راستای جلب رضایت مردم و مسافران عزیز در این طرح پیش بینی شده است .

    مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان نیز در این همایش بیان کرد : تنوع در فعالیت حوزه عملکردی برای سرمایه گذاران واقعی و همچنین رفع آسیب‌ها و افزایش در آمدهای غیر بلیطی با اجرایی شدن طرح شبکه سیر محقق خواهد شد و ما با توجه به اهمیت قرار گرفتن استان زنجان در کریدور شمال غرب کشور ، تمام امکانات  خود را در انجام قانون‌مند این طرح به کار خواهیم گرفت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت : حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر مسافر در یک‌ ماهه گذشته از شهرستان نمین ...

    |

    تعداد کل ناوگان مسافری استان همدان بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه از انواع اتوبوس ، مینی‌بوس و سواری است . همچنین دو هزار و ۴۰ راننده دارای کارت هوشمند ناوگان مسافربری هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سفر به استان البرز بر استفاده از سرمایه بخش خصوصی برای ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت : حدود ۱۱۲ هزار نفر مسافر در ۱۱ ماهه گذشته از شهرستان پارس آباد ...

    |

    در اغلب کشورها تردد ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق سیستم‌های کنترل تردد مدیریت می‌شوند و امکان رصد آن‌ها از طریق سامانه‌ها وجود دارد .

    |

    نظرات کاربران