در حال بارگذاری ...

شکستن رکورد جابه جایی کانتینر در بندر اینچئون کره جنوبی


حجم کارگو برای تجارت با چین در بندراینچئون ، در ۱۵ دسامبر سال جاری میلادی به ۱.۵ میلیون TEU رسید که نسبت به سال گذشته ، ۱۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، جابه جایی کانتینری بندر اینچئون کره جنوبی برای اولین بار در طول تاریخ از مرز ۲.۵ میلیون TEU، گذشت.

ورلد مریتام نیوز با اعلام اینکه درسال جاری میلادی ، بندراینچئون - دومین بندر بزرگ کره جنوبی - شاهد جابه جایی کانتینری بیش از ۲.۵ میلیون TEU بود ، نوشت: این رقم برای اولین بار در طول تاریخ این بندر به ثبت رسیده است . با توجه به روند پیش گرفته، انتظارمی رود جابه جایی کانتینری در بندر اینچون به ۲.۶۸ میلیون TEU رسد که نسبت به ۲.۳۷ میلیون TEU سال گذشته ، روند صعودی ۱۲ درصدی را به نمایش خواهد گذاشت .

این گزارش ادامه داد : چین به عنوان بزرگترین شریک تجاری بندر اینچئون ، در افزایش حجم جابه جایی بندر مذکور نقش مهمی را در سال جاری میلادی برعهده داشت .

به عبارت دیگر، حجم کارگو برای تجارت با چین در بندراینچئون ، در ۱۵ دسامبر سال جاری میلادی به ۱.۵ میلیون TEU رسید که نسبت به سال گذشته ، ۱۰ درصد رشد داشته است.

علاوه براین ، حجم کارگو برای تجارت با ویتنام در بندر اینچئون در سال جاری میلادی نسبت به سال گذشته، ۲۵.۲ درصد افزایش یافت . تایوان ، آمریکا و ایران به ترتیب جابه جایی ۹۶ هزار ، ۱۹ هزار و نه هزار TEU کانتینر را در بندر مذکور به ثبت رساندند . در حال حاضر ، بندر اینچئون به ۴۵ مسیر در سراسر جهان سرویس ارائه می دهد.




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تخصیص سوخت هواپیما از طریق سامانه سدف گفت : سازمان هواپیمایی کشوری ، هواپیمای ...

|

نظرات کاربران