در حال بارگذاری ...
  • تکمیل بهسازی پل مهدیه در بزرگراه امام علی (ع) شهر قم


    این پل (مهدیه) که در بزرگراه امام علی( ع ) شهر قم قرار دارد عملیات بهسازی و تعمیرات اساسی آن به اتمام رسید.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، اکبر سلیمیان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم اعلام کرد : نخستین پل از طرح بهسازی پل‌های ده‌گانه محورهای جاده‌ای استان در بزرگراه امام علی (ع ) شهر قم تکمیل گردید.

    در راستای صیانت و نگهداری از پل‌ها و دیگر ابنیه فنی محورهای جاده‌ای استان قم ، نخستین پل از پل‌های ده‌گانه در طرح بهسازی پل‌های جاده‌ای استان در کمربندی امام علی (ع) شهر قم تکمیل گردید.

    اکبر سلیمیان معاون راهداری این اداره کل ضمن اعلام مطلب فوق افزود : این پل (مهدیه) که در بزرگراه امام علی( ع ) شهر قم  قرار دارد عملیات بهسازی و تعمیرات اساسی آن به اتمام رسید.

    وی در ادامه به بخشی از اقداماتی که در راستای بهسازی این پل و دیگر پل‌های ده‌گانه انجام و یا در حال اجراست اشاره کرد و گفت : تعمیر و مقاوم‌سازی تیرهای آسیب‌دیده به دلیل برخورد خودرو ، تقویت تابلیه پل و افزایش ظرفیت باربری ، مقابله با شستگی در پایه پل‌ها ، تعمیر عمقی بتن و نصب آندهای گالوانیک مدفون جهت مقابله با خوردگی و .. ازجمله اقداماتی است که در تعمیرات اساسی پل‌ها لحاظ شده است .

     سلیمیان احداث قرنیز تک‌شیب بتنی با سطح عملکرد بالا و تعریض سطح عبوری را در زمره دیگر آیتم‌های بهسازی پل‌های ده‌گانه برشمرد و ادامه داد : قرارداد این طرح هجده میلیارد ریال است که از تیرماه سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شده است  که انشا... در بازه زمانی مناسبی به‌طور کامل تکمیل می‌گردد .

    معاون راهداری استان در خاتمه به آخرین مراحل بهسازی پل نیزار پرداخت و خاطرنشان ساخت : با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰درصد طرح بهسازی این پل امید است در پایان بهمن‌ماه سال جاری شاهد اتمام عملیات عمرانی آن باشیم .




    مطالب مرتبط

    اساسا در حوزه حمل‌ونقل اعتبارات و حجم عملیات مربوط به رفع نقاط پرحادثه کاملا مجزا از احجام و اعتبارات عملیات روکش آسفالت جاده ها است و لذا نمی توان اعتبار مورد نیاز این دو موضوع را در کنار یکدیگر قرار داد یا مقایسه کرد .

    |

    سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با برنامه‌ریزی و فعالیت مستمر با همت تلاشگران حمل و نقل اعم از رانندگان و شرکت های حمل و نقل بدون وقفه و در تمامی ایام ، نسبت به پیگیری و هماهنگی جهت حمل کالاهای اساسی اقدام می کند .

    |

    با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا ، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری می‌باشد ، فاز دوم این پروژه شامل دو بانده کردن حدود ۲۲۰۰ متر از محور آستارا - اردبیل و یک دستگاه دوربرگردان غیر همسطح است که در صورت تأمین ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان ...

    |

    از این میزان حجم کالای جابه‌جا شده ، ۲ میلیون و ۹۵۸ هزار ۷۶۹ تن درون استانی و ۷۰۸ هزار و ۷۸۸ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است .

    |

    نظرات کاربران