در حال بارگذاری ...

افزایش پرواز تهران - آبادان از دوشنبه ۲۹ آذرماه


در ۶ ماه نخست امسال در فرودگاه آبادان بیش از ۳۹۰۰ پرواز حدود ۳۸۰ هزار مسافر را جابه‌جا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر فرودگاه آبادان از افزایش پرواز تهران - آبادان از دوشنبه (۲۹ آذرماه) با هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی آسمان در فرودگاه آبادان خبر داد .

غلامرضا دهقانی‌زاده گفت : شرکت هواپیمایی آسمان ۵۶ پرواز هفتگی در فرودگاه آبادان به مقاصد تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس و کویت دار. همچنین به تازگی مقرر شده است این شرکت هواپیمایی ، پرواز تهران - آبادان - تهران را با هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار کند.

به گفته مدیر فرودگاه آبادان ، هواپیمایی قشم‌ایر در این فرودگاه هر هفته ۱۸ پرواز به مقاصد تهران و مشهد انجام می‌دهد و از ابتدای آذرماه امسال ۲ سورتی پرواز به مقصد مشهد را هم به پروازهای خود اضافه کرده است. این پروازها برای روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته برقرار است .

وی با بیان اینکه اکنون ۱۱۰ پرواز هفتگی در فرودگاه آبادان انجام می‌شود ، یادآور شد : این فرودگاه میزبان پروازهایی به مقاصد تهران، اصفهان، بندرعباس، شیراز، مشهد، کویت و شارجه است . در ۶ ماه نخست امسال در فرودگاه آبادان بیش از ۳۹۰۰ پرواز حدود ۳۸۰ هزار مسافر را جابه‌جا کردند. بنابراین در شش ماه نخست امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته میزان نشست و برخاست هواپیماها ۴۸ درصد و میزان اعزام و پذیرش مسافران هم ۲۶ درصد رشد داشتند.




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای فرودگاه شهدای ایلام در مسیر تهران - ایلام - تهران از روز یکشنبه مورخ یکم بهمن ماه به ۲۴ سورتی پرواز در طول هفته ...

|

نظرات کاربران