در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۱۰ درصدی پروازها در فرودگاه کیش طی آبان امسال


    در مقایسه با سال قبل در بخش پروازی شاهد رشد ۱۰ درصدی در آبان ماه سال جاری بودیم و در بخش جابجایی مسافران رشد چشمگیر ۲۵ درصدی داشته ایم .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل فرودگاه کیش از افزایش ۱۰ درصدی آمار پروازها طی آبان امسال در این فرودگاه خبر داد و گفت : آمارها حکایت از افزایش ورود گردشگران به کیش دارد.

    عزت الله محمدی گفت : تعداد پروازهای ورودی به کیش در آبان امسال ۸۲۱ پرواز و تعداد پروازهای خروجی ۸۲۴ پرواز بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است .

    وی با اعلام اینکه این آمار نشان دهنده بهبود صنعت حمل و نقل هوایی است ، گفت : در مقایسه با سال قبل در بخش پروازی شاهد رشد ۱۰ درصدی در آبان ماه سال جاری بودیم و در بخش جابجایی مسافران رشد چشمگیر ۲۵ درصدی داشته ایم که نشان دهنده افزایش گردشگری در جزیره کیش است .

    مدیرکل فرودگاه کیش با بیان اینکه فرودگاه کیش پس از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه مشهد سومین فرودگاه پرتردد کشور است ، از بهبود خدمات‌دهی به مسافران در فرودگاه کیش خبر داد و گفت : هم چنین تعداد پروازهای‌های داخلی فرودگاه بین‌المللی کیش در شش ماه نخست سال ۹۵ در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ، ۵ درصد و تعداد مسافران ۱۱ درصد افزایش داشت و بر همین اساس پیش بینی می‌کنیم فرودگاه کیش تا پایان سال روزهای پر رونقی به خود ببیند .




    نظرات کاربران