در حال بارگذاری ...

انجام ۳۳۶ سورتی پرواز ویژه ایام اربعین در فرودگاه ایلام


در این مدت بیمارستان صحرایی در فرودگاه ایلام برپا شده بود تا علاوه بر مسافران این فرودگاه، به زائران پیاده یا مسافران جاده‌ای این محور که نیازمند دریافت خدمات پزشکی بودند، کمک شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر فرودگاه ایلام از انجام به موقع ۳۳۶ سورتی پرواز ویژه ایام اربعین امسال خبر داد و گفت : با تکمیل زیرساخت‌ها در فرودگاه ایلام ، در حال رایزنی برای افزایش پروازهای ایلام - نجف و برعکس به ۴ بار در هفته هستیم .

علی متانت از انجام به موقع ۳۳۶ سورتی پرواز ویژه ایام اربعین امسال خبر داد و گفت : برای نخستین بار از ۲۵ آبان تا ۵ آذرماه حدود ۸ پرواز در مسیر نجف - ایلام و برعکس ازاین فرودگاه انجام شد . ۱۱۸ سورتی از مجموع ۳۳۶ پرواز ، به پروازهای مسافربری داخلی و خارجی اختصاص داشت که توسط شرکت‌های هواپیمایی آسمان ، ماهان ، نفت و پویا انجام شد .

وی از جابه‌جایی حدود ۹ هزار مسافر طی این مدت خبر داد و گفت : ۲۱۸ سورتی پرواز باقی مانده این فرودگاه را هلی‌کوپترها برای انجام ماموریت‌های امداد و نجات ، پشتیبانی و هلال احمر انجام دادند . در این مدت بیمارستان صحرایی در فرودگاه ایلام برپا شده بود تا علاوه بر مسافران این فرودگاه، به زائران پیاده یا مسافران جاده‌ای این محور که نیازمند دریافت خدمات پزشکی بودند، کمک شود.

وی توضیح داد که امسال برای نخستین بار همزمان با تاسیس پرواز خارجی ایلام - نجف این بیمارستان تاسیس شد که طرح موفقی بود.

متانت خبر داد که با آماده شدن زیرساخت‌های پروازهای خارجی در فرودگاه ایلام، در حال رایزنی برای انجام هفته ای ۴ پرواز در روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه در مسیر ایلام- نجف هستیم.

مدیر فرودگاه ایلام همچنین خبر داد که تکمیل ترمینال بین‌المللی فرودگاه ایلام در حال نهایی شدن است و گفت : این ترمینال ۶ هزار مترمربع مساحت دارد که  در دو فاز درحال تکمیل است . فاز اول تکمیل سازه فلزی است که هشتاد درصد ان با اعتبار سه میلیارد تومان تکمیل شده است و  مناقصه فاز دوم که مربوط به معماری ترمینال است درحال برگزاری است.




مطالب مرتبط

ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با متراژ ۵۸۸۰ مترمربع با اعتبار ۲۹۰۰ میلیارد ریال (به قیمت روز) از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها برای پذیرش همزمان ۶۰۰ مسافر آماده بهره‌برداری است . همچنین بهسازی دیوار حفاظتی و معابر ورودی ترمینال و درب آهنی با اعتبار ۹۰۰۰ میلیارد ریال و ...

|

حدود ۵۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی برای محوطه سازی فرودگاه شهدای ایلام برآورد شده که اکنون ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد . ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با متراژ ۵هزار و ۸۸۰ متر مربع با اعتبار ۲ هزار ۹۰۰ میلیارد ریال (به قیمت روز) از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها برای ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از افتتاح طرح توسعه فرودگاه ایلام با حضور رئیس جمهوری در اسفندماه و طرح ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

|

نظرات کاربران