در حال بارگذاری ...
  • احداث باند دوم تونل وحدت در محور لار - جهرم


    در سال جدید با تأمین اعتبارات لازم به پروژه ملی لار - بندرعباس و لار - جهرم و نیز بستر حمایت از تمامی پیمانکاران را در خصوص تغذیه مالی مهیا کنیم و شاهد تسریع در تمام پروژه‌های در دست اقدام این اداره کل باشیم.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی به‌اتفاق مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و شورای معاونین این اداره کل از پروژه‌های در دست اقدام به‌طور میدانی بازدید و روند پیشرفت فیزیکی آن‌ها در محل هر یک از این پروژه‌ها تشریح شد.

    ابتدا در حاشیهٔ بازید از محور لار - بندرعباس و طی یک جلسه سه‌ساعته شورای معاونین اداره کل و روسای ادارات حوزه انتخابیهٔ نماینده گزارشی از عملکرد خود ارائه و مطالبات لازم را در خصوص کیفی سازی مجموعهٔ اداره کل مطرح و سپس به تبیین اهداف و سیاست‌های خرد و کلان پرداخته و پیشنهاد‌های لازم را مطرح نمودند.

    مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با بیان اینکه امیدواریم متقارن شدن این جلسه با ایام فرخنده ماه ربیع‌الاول و مولود این ماه بتواند دستاورد شایانی را برای منطقه به همراه داشته باشد، افزود: با توجه به فصل بودجه‌بندی در هیئت محترم دولت و ارائه به مجلس شورای اسلامی توسط رئیس‌جمهور محترم بسیار لازم بود که نمایندهٔ مردم پروژه‌های ملی را مورد ارزیابی قرار داده و چگونگی پیشرفت فیزیکی آن‌ها را از نزدیک مشاهده نمایند.

    وی در ادامه تلاش پیمانکاران در بخش‌های مختلف راهسازی به‌ویژه پیمانکار محور لار - بندرعباس را ستودنی دانست و افزود: با توجه به ترانزیتی بودن محور لار - بندرعباس و تردد خودروهای سنگین دو بانده شدن محور مذکور از اهمیت خاصی برخوردار است که طبیعتاً در اقتصاد کشور تأثیرگذار و به لحاظ افزایش ایمنی می‌تواند برآیند خوبی داشته و لارستان را به آب‌های نیلگون خلیج‌فارس پیوند بزند و زمینه‌هایی هموار شدن لارستان به اسکلهٔ شهید رجایی و شهید باهنر را در پی داشته باشد.

    باقری فرد ابراز خرسندی کرد که در سال جدید با تأمین اعتبارات لازم به پروژه ملی لار - بندرعباس و لار - جهرم و نیز بستر حمایت از تمامی پیمانکاران را در خصوص تغذیه مالی مهیا کنیم و شاهد تسریع در تمام پروژه‌های در دست اقدام این اداره کل باشیم.

    پس از پایان این جلسه جعفرپور و باقری فرد به همراه هیئت همراه از محور لار - بندرعباس و نیز تا پایان حوزه استحفاظی در محور لار - شیراز بازدید کردند که جزئیات هر یک از آن‌ها به شرح ذیل است:

    باند دوم گردنه نارنجی که احداث مسیر ۴ خطه در کیلومتر ۱۴ تا ۱۸ محور لار - جهرم را داراست.

    قطعهٔ دوم از باند دوم محور لار – جهرم که از کیلومتر ۲۵ شروع و کیلومتر ۳۵ این محور به پایان می‌رسد.

    گردنه بریز از کیلومتر ۴۵ تا ۵۵ در محور لار - جهرم.

    احداث باند دوم تونل وحدت در محور لار- جهرم به طول ۷۳۰ متر.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بازدید از محور لار - بستک و لار - بندرعباس با حضور غلامرضا سقندلی مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ گردهمایی راهداران و آیین تجلیل از راهداران نمونه و خانواده راهداران فقید این اداره‌کل که در سالن همایش های این اداره ...

    |

    تونل شهدای خلیج فارس به طول ٨٦٠ متر در حدفاصل شهر ارد به فداغ بر روی گردنه بالنگستان واقع شده است و با بهره برداری از این تونل گردنه صعب العبور بالنگستان حذف و حدود ١٣ کیلومتر از مسیر کاهش می یابد .

    |

    نظرات کاربران