در حال بارگذاری ...
  • ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های جاده‌ای چهارمحال و بختیاری


    یکی دیگر از پروژه‌هایی که ما برایش به دنبال پیمانکار هستیم پروژه آزادراه تهران - کاشان - اصفهان است که حدود ۵۰ کیلومتر آن از شهر کرد عبور می‌کند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به خط ریل اصفهان - شهرکرد - خوزستان گفت: در سفر رئیس جمهور کره جنوبی به ایران علاقمندی این کشور برای ساخت پروژه خط ریل اصفهان - شهرکرد - خوزستان اعلام شد.

    قاسم قاسمی درباره وضعیت راه‌آهن استان چهارمحال و بختیاری گفت : در استان خط ریل اصفهان - شهرکرد - خوزستان تعریف شده که یکی از مهم‌ترین و فنی‌ترین راه‌آهن‌های کشور است که جزوه پروژه‌های مهم ملی به شمار می‌رود . این پروژه قبل از دولت یازدهم تعریف شده بود ولی اقدامات عملی که باعث پیشرفت و حرکت این پروژه شود انجام نشد. اما با سرکار آمدن دولت یازدهم موافقت نامه کمسیون ۲۱۵ این پروژه اخذ شد و در بودجه سال ۹۵ قرار شد که ۱۵ درصد اعتبار به این پروژه تخصیص داده شود .

    قاسمی با اشاره به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان گفت : در این سفر پروژه بزرگراه لردگان - ایذه که از استان چهارمحال بختیاری می‌گذرد در دستور کار قرار گرفت و پس از آن دوبار آگهی برای شناسایی پیمانکار در این پروژه توسط دکتر امینی صورت گرفت.

    وی با بیان اینکه ما به دنبال پیمانکاران معتبر داخلی و یا خارجی هستیم ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌هایی که ما برایش به دنبال پیمانکار هستیم پروژه آزادراه تهران- کاشان- اصفهان است که حدود ۵۰ کیلومتر آن از شهر کرد عبور می‌کند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری بار دیگر به سفرهای وزیر راه وشهرسازی به استان برای بهبود روند عملکرد پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: طی دو سفری که مقام عالی وزارت داشتند اعتبارات خوبی از صندوق خزانه اسلامی که حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بود برای پروژه‌های جاده‌ای استان تخصیص داده شود . این اعتبار داده شده به استان برای پروژه‌های جاده‌ای برابر می‌شود با چهار دوره گذشته که در نوع خود فوق‌العاده است.




    نظرات کاربران