در حال بارگذاری ...

پیگیری اجرای پروژه‌ چهارخطه ایلام – مهران با جدیت تمام


با توجه به توپوگرافی منطقه در مسیر این پروژه پل‌های بزرگ و کوچکی می‌بایست احداث یا تعریض گردد و عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی قابل‌توجهی نیز وجود دارد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت : راه و شهرسازی استان از امروز با جدیت تمام پی‌گیر اجرای پروژه‌های چهارخطه ایلام – مهران است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید از پروژه‌های این محور گفت: با سبک شدن ترافیک محور ایلام - مهران و بازگشت زوار عزیز به میهن اسلامی این اداره کل دستور اجرایی ادامه عملیات پروژه صالح‌آباد به مهران را صادر کرده و با جدیت تمام پی‌گیر اجرای این پروژه است.

میرجعفریان افزود: پیمانکار پروژه چهارخطه صالح‌آباد به مهران به طول ۴۵ کیلومتر قرارگاه خاتم‌الانبیاء است که موسسه ولی‌عصر (عج) از طرف قرارگاه عملیات اجرایی این پروژه را بر عهده داشته و هر میزان از این پروژه که کامل گردد زیر بار ترافیک خواهد رفت تا مردم عزیز از مزایای آن بهره‌مند گردند. با توجه به توپوگرافی منطقه در مسیر این پروژه پل‌های بزرگ و کوچکی می‌بایست احداث یا تعریض گردد و عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی قابل‌توجهی نیز وجود دارد اما اگر شرایط جوی مناسب باشد و منابع مالی به‌موقع تزریق گردد می‌توان به تکمیل این قطعه تا اربعین سال آینده امیدوار بود.




مطالب مرتبط

با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

|

این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پایان عملیات آسفالت چهارخطه خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری زیر بارترافیک قرار می گیرد .

|

افتتاح کامل تونل کبیرکوه منوط به اجرای سیستم روشنایی و تهویه بوده که نیازمند تأمین اعتبار است و انتظار داریم وزیر کشور در این زمینه پیگیری لازم را در دستور کار قرار دهند تا در سفر آینده رئیس جمهوری به استان شاهد بهره برداری از این پروژه عظیم ملی باشیم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام و وزیر راه و شهرسازی دستور تأمین اعتبار و درخواست اعمال ماده ۲۳ (قرار گرفتن طرح ها ...

|

نظرات کاربران