در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات بهسازی و اجرای روکش آسفالت مسیر رزجرد به قزوین


    اعتبار این پروژه به تناسب پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی ، از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تامین و ابلاغ خواهد شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌ کل راه و شهرسازی گفت : انجام عملیات بهسازی و اجرای روکش آسفالت مسیر رزجرد به قزوین با برآورد اعتبار ۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

    جعفر قزوینیان اظهارداشت : با انتخاب پیمانکار برای اجرای عملیات آسفالت و بهسازی محور رزجرد به قزوین ، ورودی میدان مینودر با توجه به حجم قابل توجه ترافیک عبوری از این محور ساماندهی می شود. عملیات بهسازی و روکش آسفالت مسیر رزجرد به قزوین به طول ۵ کیلومتر و عرض ۷ متر با توجه به اهمیت ارتقای سرویس محور موجود در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گرفته است.

    وی افزود: محور قزوین به الموت از محورهای مهم برای دسترسی به مناطق تاریخی و گردشگری در استان است و سالانه مسافران زیادی از آن عبور می کنند که با توجه به بازدید وزیر راه و شهرسازی و تاکید ایشان، حفظ و ارتقای کیفیت مسیر در برنامه های راه و شهرسازی قرار گرفته است . انجام عملیات بهسازی و اجرای روکش آسفالت مسیر رزجرد به قزوین با برآورد اعتباری در حدود ۲۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

    مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره ‌کل راه و شهرسازی استان بیان کرد : طول این محور ۱۰ کیلومتر است که اجرای آسفالت آن در بخش مورد نظر در دو مسیر رفت و برگشت اجرا می شود . اعتبار این پروژه به تناسب پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی ، از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تامین و ابلاغ خواهد شد.




    مطالب مرتبط

    در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

    |

    این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

    |

    یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

    |

    در حال حاضر بیش از ١٢٠ کیلومتر از مصوبات سفر مقام عالی استان در حال اجرا بوده و امید است به همت راهداران به زودی به بهره برداری برسد .

    |

    نظرات کاربران