در حال بارگذاری ...
  • دیدار وزیر راه و شهرسازی با مدیران ارشد شرکت هواپیماسازی کومک


    شرکت کومک دو نوع هواپیمای ARJ۲۱ و C۹۱۹ را به ترتیب با ظرفیت ۹۰ و ۱۵۰ مسافر در دست تولید دارد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، وزیر راه و شهرسازی کشورمان در ادامه سفر به چین به شانگهای رفت و از شرکت هواپیماسازی کومک (Comac) چین بازدید و با مدیران ارشد این شرکت هواپیماسازی گفتگو کرد.

    عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به چین صبح روز جمعه از شرکت و کارخانه طراحی هواپیماهای مسافری کومک چین در شانگهای بازدید کرد.

    در این بازدید که مدیرعامل کارخانه مذکور نیز وزیر راه و شهرسازی کشورمان را همراهی می‌کرد ضمن معرفی بخش‌های مختلف طراحی و آزمایش کارخانه از جمله آزمایشگاه شبیه‌سازی و بخش‌های الکترونیک توضیحاتی پیرامون محصولات کارخانه توسط مهندسین مربوط ارائه شد.

    همچنین در این دیدار مدیرعامل کارخانه کومک تمایل خود را نسبت به ورود به بازار ایران اعلام کرد و وزیر راه و شهرسازی کشورمان نیز عنوان کرد: بازار هواپیماهای مسافربری بازاری رقابتی است و ورود شرکت چینی به بازار و صنعت هوانوردی ایران مستلزم ارائه الزامات و استانداردهای ایمنی، فنی و کیفی به مراجع، سازمان و ایرلاین‌های ایرانی و ارائه خدمات پشتیبانی فنی - مالی از تولیدات آن شرکت است . شرکت مذکور دو نوع هواپیمای ARJ۲۱ و C۹۱۹ را به ترتیب با ظرفیت ۹۰ و ۱۵۰ مسافر در دست تولید دارد.

    وزیر راه و شهرسازی کشورمان روز سه شنبه نیز در نشستی که با حضور بیش از ۲۰۰ تن از نمایندگان و فعالان حوزه حمل و نقل چین و همچنین مدیران ارشد شرکت های چینی مرتبط با این حوزه در محل سفارت جمهوری اسلامی در شهر پکن برگزار شد، فرصت های سرمایه گذاری در این بخش ها را در ایران تشریح کرد.




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر با در نظر گرفتن وضعیت جاری و حجم ترافیک هوایی و نیز تعداد فرودگاه‌های کشور ، حداقل نیاز به ۲۴۸ کنترلر جدید و جهت اجرای قوانین ملی و بر اساس استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری (ATCO) و انجام آن نیاز به ۳۰۰ کنترلر جدید است که با توجه به میانگین سنی کنترلرهای ترافیک ...

    |

    تحقق و تقویت حمل‌و‌نقل ترکیبی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دروازه‌های ورودی مشهدالرضا(ع) ، از ابتدای دولت سیزدهم به‌شکل جدی دنبال شده چراکه یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه اقتصاد زیارت و تکمیل زنجیره خدمات‌رسانی به زائران رضوی ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری در آئین شروع مراسم عملیات اجرایی فاز دوم فرودگاه امام خمینی گفت : آرزوی دیرینه مردم در بخش هوانوردی عمومی پس از ...

    |

             

    |

             

    |

    نظرات کاربران