در حال بارگذاری ...

پایش برنامه‌های بارگیری و حمل و تخلیه در سال ۹۵


معاونین بهره‌برداری مناطق به ۳ رویکرد، نگاه تجاری در ارتباط با مشتری و مشتری مداری، نگاه محوری و شبکه‌ای به حمل بار و نگاه همدلی و همکاری بین همکاران سیر و حرکتی در مناطق می‌باید تجهیز شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت راه‌آهن بر کنترل دقیق سیر قطارهای حومه‌ای و مسافری، پایش برنامه‌های بارگیری و حمل و تخلیه در سال ۹۵ و راهبردهای ارتقا ایمنی در سطح شبکه تأکید کرد.

ابراهیم محمدی در جلسه راهبردی تعیین برنامه‌های بهره‌برداری و سیر و حرکت که با حضور معاونین بهره‌برداری و ناوگان مناطق راه‌آهن برگزار شد، با مهم دانستن پایش برنامه‌های بارگیری ، حمل و تخلیه بار در شبکه ریلی جهت دستیابی به اهداف برنامه، به شناسایی نقاط قوت و ضعف و فرصت‌های موجود تأکید کرد و گفت : توجه به شاخص‌های ایمنی به‌دست‌آمده در حوزه سیر و حرکت و ارتقاء شاخص‌ها تا پایان سال از الزامات حوزه معاونت بهره‌برداری و سیر و حرکت است. معاونین بهره‌برداری مناطق به ۳ رویکرد، نگاه تجاری در ارتباط با مشتری و مشتری مداری، نگاه محوری و شبکه‌ای به حمل بار و نگاه همدلی و همکاری بین همکاران سیر و حرکتی در مناطق می‌باید تجهیز شوند.

محمدی هم‌چنین برگزاری برنامه‌های آموزشی ازجمله کنترل ترافیک ، ctc و نیز برگزاری کلاس‌های ارتقاء بازرگانی و بازاریابی را در حوزه سیر و حرکت بسیار مهم دانست.

معاون بهر برداری و سیر و حرکت راه‌آهن در این جلسه با تقدیر از زحمات کلیه همکاران در مناطق راه‌آهن از معاونین بهره‌برداری مناطق خواست تا با بررسی شرایط موجود و ارائه راهکارهای عملی به دستیابی اهداف مورد انتظار کمک کنند.

گفتنی است، ابراهیم محمدی ۱۸ آبان از سوی محسن پورسیدآقایی مدیرعامل شرکت راه‌آهن به جای حسین عاشوری به عنوان معاون بهر برداری و سیر و حرکت راه‌آهن منصوب شد.




مطالب مرتبط

همه کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در این ایام مشغول فعالیت خواهند بود که باید نتیجه این خدمات برای مردم محسوس و ملموس باشد و رضایت اجتماعی به‌همراه داشته‌باشد .

|

پس از اجرای آزمایشی موفق ریل طویل ، در حال حاضر در تمام مناقصات احداث خطوط جدید ، استفاده از روش نصب ریل طویل الزامی شده و یک مناقصه در مسیر پر ترافیک تهران - مشهد به‌صورت ریل طویل در مرحله فراخوان است .

|

ارزش این کاربرگ‌ها مجموعا به ۶۵۸ میلیارد تومان می‌رسد .

|

درخواست پیشنهادهای ۸ نیاز اولویت‌دار فناورانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که دارای سطح فناوری بالا می‌باشد هم‌اکنون آماده شده و با همکاری و حمایت معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به فراخوان گذاشته خواهد شد .

|

به‌عنوان یک فرد مطلع که در دولت‌های مختلف در حوزه ریلی مسئولیت داشته ام عرض می‌کنم که به‌طور قطع رکورد تاریخ راه آهن در حوزه حمل مسافر ریلی در سال ۱۴۰۱ شکسته شد .

|

نظرات کاربران