در حال بارگذاری ...
  • اولویت اصلی ، امنیت حمل و نقل زائرین اربعین حسینی


    از تمامی ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و هماهنگی جهت تأکید بر عدم استفاده از راه‌های فرعی برای حمل و نقل زائرین اربعین استفاده خواهد شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، در آستانه اربعین، دومین جلسه ستاد هماهنگی حمل و نقل زائرین کربلای معلی در ایام اربعین حسینی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس برگزار شد.

    یزدانی معاون حمل و نقل این اداره کل با اشاره به لزوم توجه به تجربیات سال‌های گذشته پیرامون حمل و نقل زائرین اربعین گفت: حفظ امنیت زائرین در مسیر رفت و مسیر برگشت اولویت اصلی ما است. برای امسال مرز شلمچه برای تمامی کاروان‌ها و ترددهای استان فارس در نظر گرفته شده است و بر اساس آخرین بررسی شرایط و امکانات در مرز و ایستگاه‌ها بسیار خوب و نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری دارند.

    سرهنگ احمدی ، فرمانده قرارگاه پلیس‌راه شمال استان ضمن اشاره به آمار بالای تصادفات در استان فارس، گفت: تردد مطمئن، حفظ امنیت و تأمین رضایت زائرین مسئولیت سنگینی است که نیاز به همکاری، هماهنگی بین بخشی و نظم میان همه نهادهای مرتبط دارد و باید از تمام امکانات برای تحقق این هدف استفاده کرد. اولویت اول در انتخاب ناوگان‌ها، بهترین و مجهزترین دستگاه‌ها باشد و به مسائل سرمایشی و گرمایشی توجه ویژه شود. همچنین به‌طور جدی از حرکت کاروان‌ها و ناوگان مسافربری فاقد شرایط لازم که بخش عمده آن توسط برخی ادارات و یا به‌صورت شخصی اعزام می‌شوند جلوگیری می‌شود.

    سرهنگ احمدی گفت : از تمامی ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و هماهنگی جهت تأکید بر عدم استفاده از راه‌های فرعی برای حمل و نقل زائرین اربعین استفاده خواهد شد.

    در ادامه مدیر مرکز مدیریت راه‌ها ، معاون اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و سایر نهادهای مرتبط به تشریح برنامه‌های خود و همفکری جهت رفع موانع پرداختند.

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت : سامانه‌های تردد شمار خراسان جنوبی طی ۱۱ ماه گذشته ۷۲ میلیون و ۵۱۱ ...

    |

    در حال حاضر کارت هوشمند رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود .

    |

    از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه سال جاری به طور میانگین روزانه ۱۸۱ تماس با میانگین ساعتی ۷/۵ تماس بوده است .

    |

    کاربران جاده ای قبل از آغاز سفر با شماره گیری ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌های مطلع و سفرهای خود را برنامه ریزی کنند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از پاسخگویی به ۷۳۵۴ تماس تلفنی در شبانه روز ...

    |

    نظرات کاربران