در حال بارگذاری ...
  • درخشش خراسان شمالی در عملکرد سامانه‌های هوشمند راهداری


    میزان عملکرد ۲۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری استان نیز ۹۳ درصد گزارش شده است و سامانه ثبت تخلفات ترافیک جاده‌ای نیز در میان ۳۲ استان کشور توانسته است عملکرد خوبی را به ثبت برساند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: این استان در ارزیابی عملکرد سامانه‌های هوشمند راهداری در جایگاه پنجم استان‌های کشور قرار گرفته است.

    علی‌اصغر بدیعی مقدم گفت: در تازه‌ترین ارزیابی صورت گرفته از عملکرد و نحوه فعالیت سامانه‌های هوشمند در اداره‌های کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و میزان پایداری این سامانه‌ها، این اداره کل توانسته است رتبه خوبی را به خود اختصاص دهد.

    وی با بیان اینکه در این ارزیابی، فعالیت هفت سامانه هوشمند رصد شده است ، افزود : در ارزیابی انجام شده از سامانه تردد شمار میزان عملکرد ۹۱.۴ درصد به ثبت رسیده است که این رقم نشان از وضعیت بسیار مناسب به لحاظ آنلاین بودن، ارسال درست و دقیق اطلاعات و داده‌ها و نبود خاموشی و قطعی سامانه بوده است. میزان عملکرد ۲۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری استان نیز ۹۳ درصد گزارش شده است و سامانه ثبت تخلفات ترافیک جاده‌ای نیز در میان ۳۲ استان کشور توانسته است عملکرد خوبی را به ثبت برساند.

    وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی همواره تلاش دارد تا برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران و تأمین ایمنی ترددهای جاده‌ای، سیستم‌ها و سامانه‌های مربوط به حمل و نقل هوشمند را مورد توجه و رصد قرار دهد.

    به گفته وی سامانه تلفن گویای ۱۴۱، سامانه ثبت وقایع جاده‌ای، تابلو ترافیک نما و تابلو پیام متغیر از دیگر سامانه‌هایی است که در این ارزیابی‌ها مورد بررسی و رصد قرار گرفته است.




    مطالب مرتبط

    به تبع رشد ۵ درصدی ترددها آمار جابه جایی کالا و مسافر رشد چشمگیری در استان همدان داشته است به طوری که در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۳ میلیون تن کالا در استان جابه جا شده است و در سال گذشته طی ۹ ماهه سال حدود ۱۰ میلیون تن کالا جابه جا شده بود .

    |

    تردد در محورهای مواصلاتی استان با استانهای مجاور در هشت ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳ درصد کاهش داشته و به بیش از ۴۱ میلیون ۳۹۵ هزار تردد رسیده است .

    |

    کمیسیون‌ ویژه ماده ۱۲ ، پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی هم‌راستا و در تکمیل زنجیره نظارت‌های سازمانی و با هدف رعایت قوانین و مقررات حمل و نقلی در بازه زمانی اجرای طرح نوروزی و اطمینان‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران فعال است .

    |

    روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، همزمان با اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ (از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲) دریافت اطلاعات مسافران حمل‌ و نقل جاده‌ای در پایانه‌های فروش حضوری ...

    |

    نظرات کاربران