در حال بارگذاری ...
  • آغاز همایش Icopmas 2016 با حضور وزیر راه و شهرسازی


    در این همایش سرمایه‌گذاران و پیمانکاران رتبه یک داخلی و بین‌المللی و همچنین دانشگاه‌های معتبر جهانی شرکت دارند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، دوازدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی امروز صبح در هتل المپیک تهران و با حضور مقام عالی وزارت راه وشهرسازی و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی گشایش یافت.

    سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان به مدت ۳ روز میزبانی دوازدهمین همایش علمی ، بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی را که با حضور متخصصان ۳۷کشور دنیا برگزار می‌شود در المپیک تهران برعهده دارد.

    این همایش دو سالانه که به صورت منظم از سال ۶۹ برگزار می‌شود از برجسته‌ترین رویدادهای علمی، پژوهشی و کاربردی در ایران و منطقه است که با مهیا کردن زمینه تبادل آخرین دستاوردها و نوآوری‌های برتر علمی، کارگاهی، ‌آموزشی کاربردی برای به‌ روزرسانی دانش فنی در عرصه سازه‌های دریای،‌ سواحل و بنادر، ‌حمل و نقل بین‌المللی دریایی و سایر خدمات فنی مهندسی مرتبط حریم دریا و خشکی است.

    همچنین بیش از ۵۲ شرکت مهندسین مشاور و پیمانکار داخلی و خارجی در زمینه های مرتبط با سواحل، بنادر و تجهیزات دریایی در نمایشگاه جانبی آن شرکت کرده اند.

    همایش امسال با تاکید بر ارتقای کیفی و سطح علمی مهندسی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی در کشور برگزار می‌شود.

    گفته می‌شود که در این همایش سرمایه‌گذاران و پیمانکاران رتبه یک داخلی و بین‌المللی و همچنین دانشگاه‌های معتبر جهانی شرکت دارند.

    قرار است کتاب اطلس تاریخ بنادر و دریانوردی ایران در آیین افتتاح همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی ICOPMAS ۲۰۱۶ معرفی شود.

    اطلس تاریخ بنادر و دریانوردی ایران با هدف معرفی و شناسایی کلیه توانمندیهای دریایی ایران در طول تاریخ و همچنین آمایش تاریخی بنادر و جزایر ایران و معرفی سهم ایرانیان در تولید و توسعه دانش دریایی و فنون دریانوردی در دوازده فصل توسط سازمان بنادر و دریانوردی و دانشگاه تهران به انجام رسیده است.




    نظرات کاربران