در حال بارگذاری ...

بازگشت به مسیر سوددهی در بزرگترین کشتی سازی دنیا


در سال ۲۰۱۵ ، کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی HHI به دلیل تاخیر در ساخت تاسیسات فراساحلی مورد سرزنش قرار گرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، در سه ماه سوم سال جاری میلادی ، کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی HHI کره جنوبی علیرغم اینکه با روند کاهشی درآمد رو به رو بود ، به مسیر سودهی بازگشت.

تریدویندز با اعلام خبر بازگشت کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی به مسیر سوددهی علیرغم افت درآمد ، نوشت : در سه ماه سوم سال جاری میلادی ، بزرگترین کشتی سازی جهان سود خالص ۲۹۵.۵ میلیارد KRW را کسب کرد درحالی که در مدت مشابه سال گذشته ضرر مالی ۴۵۱ میلیارد KRW در این کشتی سازی به ثبت رسیده بود . تحلیلگران سود ۲۱۳.۸ میلیارد KRW را پیش بینی کرده بودند.

علاوه براین ، میزان درآمد این کشتی سازی از ۱۰.۹۲ KRW میلیارد KRW درسال ۲۰۱۵ به ۸.۸۴ میلیارد KRW در سال جاری میلادی، تقلیل یافت.

لازم به ذکر است : در سال ۲۰۱۵ ، کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی HHI به دلیل تاخیر در ساخت تاسیسات فراساحلی مورد سرزنش قرار گرفت.

در آخر این گزارش آمده است : علیرغم سوددهی ، انتظارمی رود صنایع سنگین هیوندایی با خشکسالی شدیدی برای سفارشات و قراردادهای جدید رو به رو شود ، به طوری که قطعا سال ۲۰۱۷ سال سختی برای این کشتی سازی رقم خواهد زد.




نظرات کاربران